سیستم مورد نیاز برای نرم افزار های حسابداری

سیستم مورد نیاز برای نرم افزارهای حسابداری


تا به حال به خلاص شدن از شر دفاتر حسابداری فکر کرده‌اید؟ آیا تأثیر استفاده از نرم افزارهای حسابداری در سرعت و کیفیت یا حتی دقت کار را تجربه کرده‌اید؟ وقت خداحافظی با دفاتر پردردسر حسابداری رسیده است. آیا قصد دارید دیگر هیچ مطلبی را ساعت‌ها وارد دفاتر حسابداری نکنید؟ فقط باید یک سیستم رایانه‌ای تهیه کنید و دقت، سرعت و کیفیت فرایند حسابداری را افزایش دهید.

امروزه اغلب کسب و کارها برای انجام امور مالی خود از نرم افزارهای حسابداری استفاده می­کنند. در این بین سوالی که برای بسیاری از افراد به وجود می ­آید، درباره سیستم مورد نیاز برای نرم ­افزارهای حسابداری است. برای استفاده بهینه از یک نرم­ افزار حسابداری باید سیستم مناسبی داشته باشیم. همچنین باید از نرم ­افزاری استفاده کنیم که پاسخگوی نیازهای ما بوده و کار با آن آسان باشد. در این مقاله به مزایای استفاده از نرم افزارهای حسابداری پرداخته و سیستم مورد نیاز برای نصب این نرم ­افزارها را به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ مناسب برای حسابداری چه ویژگی­ هایی دارد؟

لپ تاپ ­های موجود در بازار تنوع بالایی دارند. خرید لپ تاپ مناسب برای استفاده از نرم افزارهای حسابداری، چالشی است که بسیاری از حسابداران با آن رو­به ­رو هستند. نرم افزارهای حسابداری به یک کسب و کار این امکان را می­دهند تا کلیه معاملات مالی خود از جمله خرید، فروش، بدهی و گزارش­هایی از این قبیل را آماده کنند.

نرم افزار مالی سپیدار یک گزارش دقیق در اختیار کاربر قرار می­دهد. این گزارش اهمیت بالایی برای مدیران دارد و میزان سود و زیان آن­ها را می­سنجد. سیستم انتخابی شما باید امکانات لازم برای انجام این امور را داشته باشد. در ادامه به ویژگی سیستم مورد نیاز برای نرم افزارهای حسابداری خواهیم پرداخت.

پردازنده قوی­تر، سرعت پردازش بالاتر

هرچه پردازنده (cpu) سیستم شما قوی­تر باشد، سرعت پردازش سیستم بالاتر می­رود. در نرم افزارهای حسابداری تحت وب هم­چون سپیدار، هرچه تعداد کاربر بیشتر شود، نیاز به سخت افزار بالاتری خواهیم داشت. برای مثال سیستم­های CORE i3 به­صورت همزمان تا 5 کاربر را پوشش می­دهند. سیستم­های CORE i5 به بالا نیز قادر به پاسخگویی به حدود 40 کاربر به ­صورت همزمان هستند.

تأثیر رم و هارد در سرعت انجام محاسبات حسابداری

رم سیستم یکی از موارد تأثیرگذار است. هرچه رم بیشتر باشد، سرعت انجام محاسبات افزایش پیدا می­کند. رم پیشنهادی برای نصب نرم افزارهای حسابداری، رم 8 گیگ است.

هارد یا ذخیره ­سازی نیز اهمیت بالایی دارد و به ­اندازه رم مهم است. دو نوع هارد به نام­های HDD و SSD وجود دارند. سرعت بالا انتخاب اول و اصلی در برگزیدن هارد درایو های SSD است اما تفاوت این نوع هاردها با HDD ها یا هاردهای مکانیکی، مبحث قابل توجهی است. هاردهای SSD شامل ظرفیت­های بالا تا چند گیگابایت می­شوند و این یک مزیت بزرگ است. با توجه به نیاز خود، می­توانید هر یک از این هاردها را انتخاب کنید. برای مثال نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار برای کسب­ و­کارهای کوچک طراحی شده و استفاده از آن بسیار ساده است. در نتیجه برای نصب نرم افزار سپیدار نیاز به سیستم خیلی قوی ندارید و با حداقل امکانات نیز می­توانید از آن استفاده کنید.

سیستم مورد نیاز برای نرم افزار های حسابداری

صفحه نمایش و صفحه کلید مناسب برای محاسبات حسابداری

هرچه صفحه نمایش سیستم بزرگ‌تر باشد، امکان مشاهده ستون­ها و ردیف­های بیشتری برای کاربر فراهم می­شود. حداقل صفحه نمایش پیشنهادی برای استفاده از نرم افزارهای حسابداری هم‌چون نرم افزار حقوق و دستمزد، صفحه 15 اینچ است. صفحه نمایش­های 15 اینچ، صفحه کلیدهای بزرگ­تری دارند. اعداد روی کیبورد کمک زیادی به حسابداران می­کنند. ترجیحاً لپ تاپی را انتخاب کنید که صفحه کلید عددی و کلیدهای اختصاصی F داشته باشد.

سیستم مورد نیاز برای نرم افزار های حسابداری

قیمت لپ تاپ مناسب برای نصب نرم افزارهای حسابداری

با توجه به ویژگی­های سیستم مورد نیاز برای نرم افزارهای حسابداری که در بخش قبل به آن­ها پرداختیم، گزینه ­های زیادی برای خرید پیش­روی ما قرار دارد. قیمت هر لپ تاپ با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می­دهد، نوع نرم افزار، سخت افزار و شرکت سازنده، محاسبه می­شود. برای خرید یک لپ تاپ مناسب در ابتدا باید نیاز خود را مشخص کرده و سپس با توجه به آن، اقدام به انتخاب و خرید کنید.

خرید لپ تاپ استوک برای حسابداری مناسب است؟

لپ تاپ ­های نو و دست اول از لپ تاپ­های دست دوم و استوک قیمت بالاتری دارند. از این رو محاسبه قیمت دقیق این محصولات امکان‌پذیر نیست. بهتر است تعدادی لپ تاپ که با معیارهای شما همخوانی دارند را انتخاب کرده و قیمت­های آن­ها را با یکدیگر مقایسه کنید. سپس با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود، مناسب­ترین را انتخاب و خریداری کنید. لپ تاپ­های استوک و دست دوم نیز می­توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. الزاماً نیازی به صرف مبلغ بالا و خرید لپ تاپ نو ندارید.

چرا باید از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده کنیم؟

برای داشتن یک نرم افزار حسابداری خوب، علاوه بر سیستم مناسب باید به ­فکر نکات دیگر هم باشیم. نرم افزار سپیدار یکی از نرم افزارهای تحت وب است که کاربرد بسیاری در شاخه حسابداری دارد. کار با آن آسان است و با حداقل امکانات نیز روی سیستم قابل اجرا می­باشد. در ادامه به ویژگی­ها و مزایای استفاده از این نرم افزار می­پردازیم.

  • ارائه گزارش دقیق از میزان سود و زیان کسب و کار
  • جامع بودن نرم افزار و پوشش کلیه زیرشاخه ­های حسابداری
  • ارائه محاسبات دقیق و کامل
  • ثبت اطلاعات مالی و کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی با استفاده از نرم افزار حسابداری خدماتی
  • تیم پشتیبانی قوی و ماهر

نرم افزار حسابداری سپیدار با توجه نوع فعالیت شرکت­ها، بسته­های متنوعی ارائه می­دهد که هر کدام شامل سیستم­ها و زیرسیستم­ها مختلف هستند.

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار

در این مقاله سعی کردیم مناسب­ترین سیستم برای نرم افزارهای حسابداری را معرفی کرده و مزایای استفاده از این نرم افزارها را نام ببریم. امیدواریم مطالعه مقاله به رفع ابهامات شما در این زمینه کمک کرده باشد.

شرکت سپیدار سیستم آسیا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری و ارائه خدمات به مشتریان، در تلاش است تا کاربران خود را به سوی کسب­ و کار هوشمندانه هدایت کند. نصب نرم افزار سپیدار روی سیستم خود به ­راحتی میتوانید کسب­ و ­کارتان را مدیریت کرده و کلیه امور مرتبط با حسابداری را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار و نحوه خرید آن با استفاده از شماره­ های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.