نرم افزار حسابداری برای شرکت تجهیزات پزشکی

نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی


با نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی به شرکت خود جانی دوباره دهید. شرکت‌های تجهیزات پزشکی چالش‌های مالی و حسابداری زیادی دارند. استفاده از نرم افزار حسابداری مدرن در این مطلب سعی داریم با بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و کاربردهای نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی آشنا شویم. همراه سپیدارسیستم شوید.

چالش‌های شرکت‌های تجهیزات پزشکی

استفاده از نرم افزار حسابداری برای شرکت‌های ارائه‌کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی یک ضرورت است. در شرکت های تجهیزات پزشکی چالش‌های مختلفی وجود دارد؛ چالش‌هایی که تنها با استفاده از یک نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی قابل رفع است. برخی از مهم‌ترین این چالش‌ها شامل مدیریت انبار و کالاها، مدیریت فاکتورها، محاسبه مالیات و ارزش افزوده، مدیریت خریدهای اقساطی و چک‌ها از مهم‌ترین این مسائل هستند.

آشنایی با نرم افزار حسابداری شرکت تجهیزات پزشکی

چطور با استفاده از نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی این چالش‌ها حل می‌شود؟

نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی جزء نرم افزار حسابداری شرکتی است. در نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی  تلاش‌شده تا با ارائه خدماتی یک‌پارچه تمام نیازهای شرکت‌های کوچک و بزرگ را برطرف سازد. ویژگی‌های نرم افزار حسابداری شرکت تجهیزات پزشکی را می‌توان در 5 دسته اصلی طبقه‌بندی کرد. در ادامه این 5 ویژگی را با یک‌دیگر بررسی می‌کنیم.

1. مدیریت انبار و کالاها؛ آگاهی از جزء به جزء اطلاعات مهم

یکی از مهم‌ترین بخش‌های شرکت‌های تجهیزات پزشکی، مدیریت انبار و انبارداری است. در این جنس شرکت‌ها، اطلاع از میزان موجودی هر کالا و برنامه‌ریزی برای مدیریت انبار نقش مهمی در حیات کسب و کار دارد. نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با تعریف دسته‌بندی‌های مختلف به راحتی این فرآیند را مدیریت کنید.

از آنجاکه ممکن است یک شرکت انبارهای متعددی داشته باشد، نرم افزار حسابداری تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده که امکان مشاهده میزان موجودی انبارهای مختلف و تبدلات بین هر انبار کاملاً مشخص شده باشد.

یکی دیگر از امکانات جذاب این نرم افزار، امکان مشاهده کالاهای کنترل‌شده کیفیت، ردشده و ضایعات انبار است. به این ترتیب می‌توان صحت سلامت کیفی کالاها را مشاهده و برندها یا دستگاه‌هایی که بیشتر برگشت می‌خورند را مشاهده کرد.

2. فاکتورهای متعدد؛ حل مشکل همیشگی حسابداران

در شرکت‌های تجهیزات پزشکی، فاکتور چیزی فراتر از یک کاغذ عادی نیست. بخش زیادی از خریداران و مشتریان این شرکت‌ها نیاز به پیش فاکتور و فاکتور رسمی دارند. این مساله باعث می‌شود که حسابداران بین کاغذهای انبوه سردرگم شوند. نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمامی فاکتورها را به‌صورت یک‌جا مدیریت کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید تعداد فاکتورهای پرداخت‌‌شده، برگشت‌خورده، اصلاحی و سوابق مشتری‌ها را به راحتی مدیریت کرد.

3. مدیریت خریدهای اقساطی؛ تبدیل نقطه ضعف به نقطه قوت

در شرکت‌های ارائه‌کننده تجهیزات پزشکی، قیمت محصولات بسیار بالا است. به‌همین‌دلیل و با توجه به ماهیت این کسب و کار، مشتریان ترجیح می‌دهند از طریق خریدهای اقساطی و از طریق چک اقدام به خرید محصولات کنند.

امکانات و تجهیزات نرم افزار حسابداری شرکت تجهیزات پزشکی

تعدد چک‌های دریافتی، مدیریت چک‌های پرداخت‌شده، برگشت‌خورده و ثبت همه‌ی این اطلاعات کابوس بزرگ شرکت‌های حسابداری تجهیزات پزشکی است. به‌کمک نرم افزار حسابداری شرکت تجهیزات پزشکی به‌راحتی می‌توان تمامی این چالش‌ها را مدیریت کرد.

4. مدیریت هزینه مالیات و پرداخت ارزش‌افزوده؛ هزینه کم‌تری پرداخت کنید

بخش زیادی از هزینه‌‌ی شرکت‌های بزرگ مربوط به پرداخت مالیات شرکت است. در کنار مالیات، تمامی شرکت‌های ارائه‌کننده محصولات و خدمات موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده نیز هستند. این مساله نیز هزینه‌های سنگینی به شرکت‌ها تحمیل می‌کند. در شرکت هایی که از نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی استفاده می‌کنند، به راحتی می‌توان تمامی این فرآیندها را مدیریت کرد. به‌این‌ترتیب شرکت قادر خواهد بود که هزینه‌های خود را به شکل بهتر و بهینه‌تری مدیریت کند.

5. گزارشات متنوع و جذاب؛ همه‌چیز در پیش چشم شما

یکی دیگر از ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی امکان دریافت گزارش‌های متنوع و جذاب است. گزارش‌هایی مثل میزان فروش ماهانه، فروش به تفیک دسته‌بندی و دستگاه، گزارش‌های مربوط به تعداد کالا در انبارهای مختلف بخشی از این گزارشات هستند. به‌کمک این گزارشات مدیر یک کسب و کار می‌تواند برنامه‌ریزی بهتری نسبت به فروشگاه خود داشته باشد.

بررسی امکانات نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی

6. مدیریت ویزیتورها؛ تسلط بر جریان فروش

یکی دیگر از امکانات و قابلیت‌های جذاب نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی، مدیریت ویزیتورها است. ویزیتورها و نمایندگان شرکت مهم‌ترین مجرای فروش و بازاریابی محصولات هستند. خصوصاً با توجه به جنس محصولات و نوع کسب و کار، بخش زیادی از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی از این طریق رخ می‌دهد.

به همین دلیل در نرم افزار تجهیزات پزشکی امکاناتی پیش‌بینی‌شده که به کمک این قابلیت‌ها امکان مدیریت تمامی ویزیتورها، مشاهده میزان فروش هر ویزتور، مشاهده آمار فروش به تفکیک منطقه و شهر به مدیران این امکان را می‌دهد تا بتوانند سیستم فروش خود را بهینه کنند.

7. ارتباط با مشتریان؛ حتی یک مشتری را از دست ندهید

با استفاده از نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی به‌راحتی می‌توانید ارتباط با مشتریان را حفظ کرد. در شرکتهایی که اصطلاحاً B2B هستند، حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان باعث سودآوری و بقای شرکت خواهد شد.

در شرکت‌های تجهیزات پزشکی به‌راحتی می‌توانید با ثبت اطلاعات هویتی، تاریخ‌های مهمی مثل تاریخ تولد، تاریخ خریدهای مختلف، میزان خرید هر مشتری و مواردی از این دست ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشید. از طرف دیگر امکان گزارش‌گیری از مشتریانی که بیشترین سود را برای شرکت ایجاد کرده‌اند به شما این توانایی را می‌دهد تا با ارسال هدایا یا ارائه تخفیف‌ این مشتریان ارزشمند را حفظ کنید.

استفاده از نرم افزار حسابداری شرکت تجهیزات پزشکی برای مدیریت فرآیندهای مالی و حسابداری

با نرم افزار حسابداری مطئمن، شرکت خود را بیمه کنید

نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی یک نرم افزار اختصاصی برای شرکت‌های ارائه‌کننده محصولات و خدمات مرتبط با پزشکی است. این نرم افزار با قابلیت‌های منحصربه‌فرد به حسابداران و صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا بتوانند مدیریت بهتری بر روی فرآیندهای کسب و کار خود داشته باشند.

سپیدارسیستم با بیش از 2 دهه سابقه درخشان به شما کمک می‌کند تا فرآیندهای حسابداری مجموعه خود را بهتر مدیریت کنید. ارائه مقالات آموزش حسابداری، پادکست‌های ارزشمند و پاسخگویی به سوالات کاربران بخش مهمی از ماموریت سپیدارسیستم را تشکیل می‌دهد.

در کنار ارائه محتوای آموزشی ارزشمند، شرکت‌ها می‌توانند بهترین نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی، فروشگاهی و خدماتی مرتبط با کسب و کار خود را تهیه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از محصولات سپیدارسیستم می‌توانید با شماره تلفن  ۰۲۱-۸۱۰۲۲۲۲۲ تماس حاصل کنید.