نحوه دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی در سپیدار سیستم

آموزش دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی


آموزش دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای دریافت فیش تامین اجتماعی حتما باید از طریق مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی، این فیش را پرداخت کنند. کلیه افرادی که تحت پوشش بیمه خویش‌فرما هستند، باید طی فواصل زمانی مشخص نسبت به پرداخت هزینه بیمه قدام کنند تا از فهرست پوشش بیمه حذف نشوند. البته پرداخت فیش بیمه در شعب حضوری ممکن است یک روز اداری زمان نیاز داشته باشد! اما روش‌های بهتری هم وجود دارد، شما می‌توانید همین حالا با استفاده از روش‌های گفته شده در این مقاله در کمتر از 5 دقیقه نسبت به دریافت فیش تامین اجتماعی و پرداخت آن اقدام کنید!

 ناگفته نماند که اگر تحت پوشش بیمه محل کار خود هستید، حق بیمه شما باتوجه‌به ساعت‌های ثبت شده روی نرم افزار تردد، پرداخت می‌شود و نیازی به اقدام شخص نیست.

استعلام فیش تامین اجتماعی با کد USSD؛ روشی آسان برای بازنشستگان

دریافت فیش تامین اجتماعی برای بازنشستگان بسیار چالش‌برانگیز است؛ زیرا اطلاعات کافی نسبت به اینترنت و درگاه تامین اجتماعی ندارند. از همین رو سازمان بیمه تامین اجتماعی، روشی ساده و آسان را در نظر گرفته است که استفاده از کد ussd است. کد ussd یا کد دستوری، مانند کدهایی است که برای استعلام میزان شارژ و بسته اینترنت استفاده می‌شود. حال به‌لطف این کد بازنشستگان می‌توانند بدون نیاز به اینترنت فیش بیمه تامین اجتماعی را پرداخت کنند.

ابتدا نرم‌افزار شماره‌گیری روی تلفن همراه را باز کرده و کد # 713*724* را شماره گیری کنید. سپس شماره قبض را وارد کرده و دکمه Confirm را بفشارید. حال اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید تا مبلغ از حساب بانکی شما کسر شود. اگر قصد پرداخت حق بیمه برای افراد متعددی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سامانه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید. علاوه‌بر این شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای حسابداری به دقیق‌ترین شکل ممکن، پرداخت حق بیمه کارمندان را انجام دهید.

کد دستوری؛ ساده‌ترین راه برای دریافت فیش بیمه

نحوه دریافت فیش تامین اجتماعی از سامانه tamin.ir

دریافت فیش تامین اجتماعی از طریق پرتال رسمی بیمه نیز پیچیدگی خاصی ندارد و بسیار راحت است. افراد مختلف می‌توانند با وارد شدن به سامانه  samt.tamin.ir یا portal.tamin.ir و وارد شدن به حساب کاربری خود، نسبت به دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی با کد ملی اقدام کنند. ماوس خود را روی گزینه «عملیات بیمه‌شدگان خاص» نگه‌دارید تا منوی کشویی برای شما نشان داده شود. سپس روی گزینه «درخواست برگ پرداخت» کلیک کنید و در صفحه باز شده، درخواست خود را ثبت کنید.

بیمه‌شدگان باید مجددا از طریق «عملیات بیمه‌شدگان خاص» و کلیک روی گزینه «دریافت برگ پرداخت» فیش تامین اجتماعی را دریافت کنند. ناگفته نماند کارفرماهای مشاغل خاص، باید با استفاده از نرم افزار حسابداری ساختمان سازی یا نرم‌افزار مناسب باتوجه‌به شغل خود، نسبت به استعلام ساعات کارکرد و پرداخت حق بیمه کارمندان خود اقدام کنند.

مراحل دریافت فیش بیمه از درگاه تامین اجتماعی

نحوه پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طریق پرتال این سازمان

پس از کسب اطلاعات درباره نحوه دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی، شما می‌توانید به‌راحتی این فیش را پرداخت کنید. از منوی بالای صفحه، روی گزینه «عملیات پرداخت» کلیک کنید. در صفحه جدید اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید تا صورت حساب تامین اجتماعی پرداخت شود.

اگر جزو صاحبان مشاغل آزاد هستید و حساب کردن حق بیمه وقت شما را اشغال می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم محاسبه‌های خود را به نرم افزار حسابداری فروشگاهی بسپارید. این نرم افزار علاوه‌بر اینکه امور فروش و گزارش‌گیری محصولات را آسان‌تر خواهد کرد، میزان سرمایه شرکا را نیز به شما اعلام می‌کند. به‌نوعی بهترین نرم‌افزار برای تسهیل امور است.

پرداخت فیش بیمه تامین اجتماعی در سایت رسمی بیمه

مراجعه حضوری به شعب بیمه برای دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی

برای دریافت فیش تامین اجتماعی شما می‌توانید از درگاه رسمی بیمه یا کد دستوری این سازمان استفاده کنید. البته اگر نیاز به مراجعه حضوری دارید، باید بگوییم که این امر یک روز کامل اداری از شما را اشغال خواهد کرد. با‌این‌حال شما می‌توانید به نزدیک‌ترین دفتر بیمه مراجعه کرده و فیش بیمه خود را پرداخت کنید.
ناگفته نماند در این مراکز کلیه خدمات بیمه ارائه می‌شود و صرفا برای پرداخت حق بیمه یا ثبت نام در سازمان تامین اجتماعی نیست. اگر کارفرما هستید و باید حق بیمه کارمندان خود را دریافت کنید، توصیه می‌کنیم حتما مالیات حقوق را پرداخت کرده تا درگیر مشکلات قانونی مالیات و بیمه نشوید.

سامانه رسمی تامین اجتماعی؛ برای صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امور

در این مقاله تلاش کردیم نحوه دریافت فیش تامین اجتماعی با استفاده از سه روش مراجعه حضوری، درگاه رسمی و کد دستوری را آموزش دهیم. شما می‌توانید با استفاده از سامانه رسمی تامین اجتماعی، به‌‌راحتی و بدون دردسر فیش بیمه خود و کارمند‌های خود را پرداخت کنید.اگر کارفرما هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای تسهیل فرآیند پرداخت حق بیمه از نرم افزارهای سپیدار کمک بگیرید. مجموعه سپیدار انواع نرم افزار سفارش گیری، کنترل تردد و ساختمان سازی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود، بسته‌های متنوع سپیدار را خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا دریافت فیش بیمه با کدملی امکان پذیر است؟

بله شما می‌توانید با مراجعه به درگاه رسمی تامین اجتماعی، نسبت به دریافت فیش بیمه اقدام کنید.

بازنشستگان از چه روشی قادر به دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی هستند؟

بازنشستگان می‌توانند از طریق کد دستوری #713*724* فیش بیمه خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

چگونه فیش تامین اجتماعی را پرداخت کنیم؟

برای پرداخت فیش تامین اجتماعی باید وارد درگاه رسمی بیمه شوید و از بخش برگ پرداخت، صورت حساب خود را پرداخت کنید.