نرم افزار حسابداری مواد غذایی

نرم افزار حسابداری فروشگاه مواد غذایی


خرید نرم افزار حسابداری مواد غذایی، یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اصلی صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی کوچک و بزرگ است. نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم این قابلیت را دارد تا به عنوان یک نرم افزار ساده و قدرتمند، تمامی امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز فروشگاه مواد غذایی را فراهم کند. ارائه گزارش‌های کامل و کاربری، امکان تعریف کالاها و گروه‌ها، صدور انواع فاکتور و مدیریت درآمدها و هزینه‌ها از ویژگی‌های اصلی این نرم افزار قدرتمند حسابداری است. با ما در ادامه همراه باشید تا با نرم افزار حسابداری مواد غذایی سپیدار سیستم بیشتر آشنا شویم.

اهمیت نرم افزار فروشگاهی مواد غذایی

نرم افزار حسابداری مواد غذایی، نیاز همه صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی

فروشگاه مواد غذایی از جمله مشاغل کاربردی است که همه مردم روزانه با آن در ارتباط هستند. وجود مشتریان زیاد در کنار تنوع زیاد در محصولات غذایی ارائه شده در این فروشگاه‌ها باعث شده، تا صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی هر روزه با صدها فاکتور فروش، مسائل مربوط به مدیریت موجودی و انبار رو به رو باشند. صاحبان چنین کسب و کارهایی به خوبی می‌دانند که برای مدیریت فروشگاه خود و نظارت کامل بر امور مالی، استفاده از روش‌های سنتی حسابداری کافی نیست. با استفاده از نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم و نسخه ویژه فروشگاه مواد غذایی، می‌توانید به راحتی فروشگاه خود را مدیریت کنید و از مزایای فوق العاده ای بهره مند شوید. امکاناتی که در نسخه پایه این نرم افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد شامل موارد زیر است:

  • تعریف و گروهبندی نامحدود کالا، خدمات و طرف حساب
  • صدور و تسویه نقدی و غیر نقدی انواع فاکتور
  • جستجوی سریع کالا و خدمات بر اساس نام، بارکد و کد
  • جستجوی سریع طرف حساب بر اساس نام و شماره تماس
  • ارتباط مستقیم با انواع کارتخوان، ترازوی دیجیتال و چاپگرها
  • گزارش سود و زیان موجودی کالا، عملکرد روزنانه و..
  • ثبت عملیات بانکی مرتبط با چک
  • تعریف سطح دسترسی برای صندوق دار
  • تهیه گزارش‌های قانونی مانند مالیات بر ارزش افزوده و فصلی
  • پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات

علاوه بر این، در نسخه‌های استاندارد و پیشرفت نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم امکانات جذاب دیگری مانند تعریف انبار، ثبت هزینه حمل در فاکتور تعریف اعتبار، تعریف انواع تخفیف، تعریف فروشنده و پورسانت، تقسیط فاکتور و چاپ دفترچه اقساط و … نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار فروشگاهی مواد غذایی بیشتر آشنا خواهیم شد.

نرم افزار حسابداری فروشگاه مواد غذایی

مدیریت کالاهای فروشگاه مواد غذایی با نرم افزار حسابداری

نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم و نرم افزار حسابداری مواد غذایی، امکان تعریف بدون محدودیت کالا و گروه بندی آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید برای انواع محصولات خود مانند لبنیات، نوشیدنی‌ها، تنقلات، سس‌ها، حبوبات و … گروه تعریف کنید و محصولات خود از برندهای مختلف را در این گروه‌ها قرار دهید. هر محصول ثبت شده در سیستم، شامل اطلاعات مهمی مانند قیمت خرید، قیمت فروش، مالیات بر ارزش افزوده، کد محصول و … می‌شود و می‌توانید به راحتی بهای تمام شده هر محصول را محاسبه کنید. از طرفی می‌توانید به سرعت از طریق جستجوی سریع نام یا کد محصول به آن‌ها دسترسی داشته باشید. امکانات مشابهی در سایر انواع نرم افزار فروشگاهی نیز وجود دارد که می‌توانید بر حسب نوع صنف خود از آن استفاده کنید.

صدور فاکتور در سریع‌ترین زمان ممکن

امروزه تقریباً همه فروشگاه‌های مواد غذایی، از یک صندوق فروشگاهی استفاده می‌کنند. نرم افزار حسابداری مواد غذایی دشت همکاران سیستم به راحتی به صندوق‌های فروشگاهی و سایر دستگاه‌ها مانند دستگاه چاپ فاکتور و کارتخوان ها متصل می‌شود. به این ترتیب می‌توانید در اسرع وقت انواع فاکتور را برای مشتریان خود صادر کنید. ویژگی‌های این نرم افزار مشابه نرم افزار حسابداری سوپرمارکت است که برای صدور سریع انواع فاکتورها بهینه شده است. همین موضوع باعث شده امروزه بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت‌ها از نرم افزار دشت همکاران سیستم استفاده کنند.

ارائه گزارش‌های دقیق برای بررسی فروش ماهانه

نرم افزار حسابداری مواد غذایی سپیدار، این قابلیت را دارد تا گزارش‌های دقیق و کاملی را در دوره‌های زمانی مشخص در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از امکانات کاربردی این نرم افزار می‌توانید، وضعیت درآمدها و هزینه‌های خود را در یک دوره زمانی مشخص محاسبه کنید.

همچنین امکان بررسی وضعیت سود و زیان، مشاهده پرفروش‌ترین محصولات، میزان فروش خالص و ناخالص به همراه چندین گزارش کاربردی دیگر در این نرم افزار فراهم شده است. این امکانات جذاب، نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت را بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه‌ها و اصناف مختلف تبدیل کرده است. حتی اگر آشنایی زیادی با قواعد و قوانین حسابداری نداشته باشید، استفاده از این گزارش‌ها برای شما بسیار ساده خواهد بود.

یادگیری سریع بدون نیاز به آموزش تخصصی حسابداری

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های نرم افزار حسابداری مواد غذایی سپیدار سیستم، عدم نیاز به دانش تخصصی حسابداری برای استفاده از آن است. این نرم افزار مالی با محیط کاربری بسیار ساده‌ای طراحی شده است تا همه چیز در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد. هرکسی با هر سطحی از دانش حسابداری تنها در چند روز می‌تواند با مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار که در حسابداری فروشگاه مواد غذایی بیشترین کاربرد را دارد، آشنا شود. این ویژگی باعث شده در بسیاری از اصناف دیگر نیز از نسخه‌های اختصاصی نرم افزار دشت همکاران سیستم مانند نرم افزار حسابداری قصابی استفاده شود.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه مواد غذایی

نرم افزار حسابداری فروشگاه مواد غذایی؛ بهترین گزینه برای شما!

در این مقاله با نرم افزار حسابداری مواد غذایی به همراه ضرورت استفاده از آن و ویژگی‌های کاربردی این نرم افزار آشنا شدیم. این نرم افزار حسابداری قدرتمند، بهترین گزینه برای فروشگاه‌های مواد غذایی کوچک و بزرگ است. شما می‌توانید این نرم افزار را در نسخه‌های مختلف با امکانات متنوع از سپیدار سیستم تهیه کنید.

 2 دهه تجربه درخشان حضور در صنعت حسابداری و مالی کشور در کنار ارائه انواع نرم افزار حسابداری شرکتی، فروشگاهی و خدماتی سپیدار سیستم را به انتخاب اول کسب و کارها تبدیل کرده است. شماره 02181022000 پل ارتباطی شما با سپیدار سیستم است. کارشناسان فروش سپیدار مشتاق شنیدن صدای گرم شما و پاسخگویی به سؤالات شما در مورد انواع نرم افزارهای حسابداری هستند.