آموزش قابلیت تجزیه و ترکیب نرم افزار دشت همکاران سیستم

آموزش قابلیت تجزیه و ترکیب نرم افزار دشت همکاران سیستم


بسیاری از فروشگاه‌ها در ایام عید و یا مناسبت‌های خاص، اقدام به تهیه پک‌های هدیه می‌نمایند. آن‌ها قصد دارند تا مشتریان را به سمت خرید کالاهای خود در قالب یک “بسته هدیه ویژه” سوق دهند. مشتریان هم معمولاً تمایل دارند تا از پک‌ها و بسته‌بندی‌هایی که کالاهای مناسب را در کنار هم قرار داده است، استفاده نمایند.

اما مشتریانی که از نرم افزار فروشگاهی دشت استفاده می‌کنند، می‌توانند از ویژگی ترکیب و تجزیه کالا در این راستا استفاده نمایند. در واقع آن‌ها می‌توانند در ایامی مثل شب یلدا و یا روز مادر یا پدر که افراد به دنبال تهیه هدیه هستند، از ویژگی تعریف بسته‌های هدیه استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان دشت همکاران سیستم

 ویژگی ترکیب و تجزیه کالا در آخرین نسخه دشت همکاران سیستم به سطح پیشرفته نسخه عمومی و نسخه تخصصی قنادی، آجیل و خشکبار افزوده شده است. به کمک این ویژگی می‌توانید کالاهای مختلف را با هم ترکیب کنید و به عنوان یک کالا جدید به فروش برسانید و یا برعکس آن یک کالا را به کالاهای جدید تجزیه کنید و در فرایندهای فروش خود از آن استفاده کنید. از مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در این ویژگی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ترکیب چند کالا به یک با چند کالا جدید
  • تجزیه یک کالا به چند کالا جدید
  • گزارش از موجودی کالاهای تبدیل شده
  • ثبت قیمت تمام شده برای کالاهای تبدیل شده

قابلیت تجزیه و ترکیب نرم افزار دشت همکاران سیستم این امکان را به کاربران می‌دهد که چند کالا را باهم ترکیب کنند و یک کالای جدید بسازند همچنین تمام موارد تعداد، کد و قیمت تمام شده را می‌توانند در آن وارد بکنند همچنین کاربران می‌توانند کالاهای خود را تجزیه کنند یعنی یک کالا را به چند کالا تبدیل کنند و هرکدام را جداگانه به فروش برسانند و یا در انبار خود داشته باشند.

برای این کار تنها نیاز هست که از طریق تب خرید و فروش – تجزیه و ترکیب کالا را انتخاب کنند کالاهای موردنظر را انتخاب کرده تعداد آن‌ها را مشخص کنید.

آموزش قابلیت تجزیه و ترکیب نرم افزار دشت همکاران سیستم

سپس در تب کالای نهایی کالای پک شده را انتخاب کنید و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنند.

آموزش قابلیت تجزیه و ترکیب نرم افزار دشت همکاران سیستم

به این ترتیب کالایی که در مواد اولیه بوده است از انبار کم شده و به کالای نهایی تبدیل می‌شود. این قابلیت در سطح پیشرفته نسخه عمومی و نسخه قنادی، آجیل و خشکبار وجود دارد.

 برای آشنایی و خرید نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم از لینک های زیر استفاده کنید: