نرم افزار حسابداری قصابی

نرم افزار حسابداری قصابی


بدون داشتن یک نرم افزار مالی مناسب، به ورشکستگی سلام کنید! محیط کسب و کارها به سرعت در حال تغییر است. اگر در گذشته کسب و کارهای سنتی می‌توانستند با استفاده از یک دفتر ساده و سیستم سنتی، فرآیندهای حسابداری خود را انجام دهند، در دنیای جدید کسب و کارها این کار شبیه خودکشی است.

دفتر حسابداری و فروش دیگر پاسخگوی نیازهای کسب و کارهای امروزی نیست. یکی از کسب و کارهای سنتی که به سمت استفاده از ابزارهای مدرن حسابداری و مالی رفته است، قصابی‌ها و پروتئینی‌ها هستند. در این مقاله نرم افزار حسابداری قصابی را به صورت کامل بررسی کرده و در پایان مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

نرم افزار حسابداری قصابی؛ ابزاری مدرن برای کسب و کاری کاملاً سنتی

قصابی یکی از سنتی‌ترین کسب و کارهای ایران است. باید بپذیریم که کسب و کارهای سنتی برای جلب اعتماد مخاطبان و مدیریت حساب‌ها بایستی به سمت مدرن‌شدن حرکت کنند. نرم‌افزار حسابداری قصابی با داشتن ویژگی‌هایی بسیار منحصربه‌فرد و استثنایی می‌تواند خیال قصابی‌ها را از حساب و کتاب کسب و کارشان راحت کند و به آن‌ها کمک کرده تا در مسیر سودآوری بیشتر حرکت کنند. در ادامه با 5 ویژگی برتر نرم افزار حسابداری قصابی آشنا می‌شویم.

آشنایی با ویژگی‌های نرم افزار حسابداری قصابی

5 ویژگی برتر نرم افزار حسابداری قصابی و پروتئینی؛ نظارت کامل بر فروشگاه

مدیریت محصولات، دریافتی‌ها، امکان دریافت گزارش‌های منظم در کنار سهولت استفاده و ارتباط موثر با مشتری از جمله ویژگی‌های نرم افزار حسابداری قصابی است. این 5 ویژگی در یک خصوصیت مشترک هستند؛ نرم افزار حسابداری قصابی مدیریت فروشگاه را برای شما راحت‌تر می‌کند. به عبارت بهتر با خرید نرم افزار حسابداری، می‌توانید به صورت 360 درجه بر روی کسب و کار خود نظارت داشته باشید.

مدیریت محصولات؛ محاسبه در حد گرم

مدیریت محصولات و فرآورده‌های پروتئینی در یک قصابی اهمیت زیادی دارد. از آنجا که محصولات گوشتی به سرعت فاسد می‌شوند، همیشه بایستی میان خرید و موجودی فروشگاه تعادلی برقرار باشد. از طرف دیگر با توجه به قیمت بالای گوشت لازم است که کنترل دقیقی بر روی وزن محصول وجود داشته باشد. نرم افزار حسابداری قصابی امکان وصل شدن به ترازوی فروشگاه را دارد. به این ترتیب و در هنگام خرید می‌توان مقدار کیلو گوشت فروش رفته را به صورت کاملاً دقیق و با دقتی در حد گرم ثبت کرد. اطلاعاتی که می‌تواند به مدیریت بهتر فروش کمک کند. با استفاده از ویژگی‌های تعبیه شده در نرم افزار حسابداری قصابی می‌توانید سرعت عملیات خرید خود را افزایش داده و از اشتباهات انسانی حین فروش محصول جلوگیری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بهتر و دقیق‌تر با قابلیت‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی پروتئینی به صفحه نرم افزار حسابداری فروشگاهی مراجعه کنید.

مدیریت دریافتی‌ها و پرداختی‌ها؛ هیچ چیز پنهان نمی‌ماند

مدیریت فروش محصولات یا همان دریافتی‌های مشتری در کسب و کارهای سنتی اهمیت زیادی دارد. در حقیقت این میزان فروش روزانه است که می‌تواند سود و زیان یک کسب و کار را تعیین کند. در نرم افزار حسابداری قصابی این امکان وجود دارد که دریافتی‌ها را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی مشاهده کنید. به این ترتیب میزان فروش هر روز مشخص شده و می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد.

از طرف دیگر پرداختی‌های یک فروشگاه مواد گوشی مثل پرداخت حقوق کارگران، اجاره، هزینه‌های سرباز مثل برق اهمیت بالایی دارند و با استفاده از نرم افزار حسابداری قصابی به راحتی می‌توان تمامی این موارد را مدیریت کرد. از طرف دیگر بحث مالیات بر ارزش افزوده را هم می‌توان با نرم افزار حسابداری قصابی به سادگی مدیریت کرد.

 

آشنایی با ویژگی‌های نرم افزار حسابداری قصابی

گزارشات منظم؛ بر کسب و کار خود سوار باشید

یکی دیگر از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری قصابی امکان دریافت سریع گزارشات کاربردی و مدیریتی است. ترازنامه، میزان فروش به تفکیک ماه، میزان موجودی فروشگاه، محاسبه حقوق کارکنان و گزارش‌های مربوط به هزینه‌ها از جمله گزارش‌های کاربردی است که به راحتی می‌توان آن‌ها را بررسی کرد.

سهولت؛ به دانش حسابداری نیازی نیست

برای استفاده از نرم افزار حسابداری قصابی نیاز به هیچ دانش حسابداری خاصی ندارید. محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و با استفاده از آموزش های داخل نرم افزار میتوان به راحتی و در عرض چند روز کار با نرم افزار حسابداری قصابی را آموخت. البته یادگیری و آشنایی با مفاهیم و استانداردهای حسابداری می‌تواند دید بهتری در مدیریت یک کسب و کار به شما بدهد اما برای استفاده از نرم افزار حسابداری قصابی با معلوماتی متوسط از حسابداری هم می‌توان فعالیت کرد. اگر به مفاهیم حسابداری علاقه‌مند هستید، می‌توانید به صفحه آموزش حسابداری مراجعه کرده و از مقالات رایگان سپیدارسیستم استفاده کنید.

خریداران را به قصابی برگردانید

گوشت یکی از کالاهای اساسی و پرمصرف در ایران است و خریداران زیادی دارد. نرم افزار حسابداری قصابی یک فرصت ویژه برای فروشگاه های عرضه کننده مواد گوشی و پروتئینی فراهم کرده تا مشتریان خود را حفظ کنند. با ثبت اطلاعات مشتریان می‌توانیم آنها را به فروشگاه بازگردانیم. کافی است اطلاعات اولیه مشتریان مثل نام، نام خانوادگی و شماره تماس ثبت شود تا بتوانیم از طریق پیامک با آن‌ها در ارتباط باشیم. اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها و استفاده از روش‌هایی مثل تخفیف‌های پلکانی بسته به تعداد میزان و مبلغ خرید از جمله کاربردهای بانک اطلاعاتی خریداران و مشتریان است.

خرید نرم افزار حسابداری قصابی

نرم افزار حسابداری قصابی؛ مدیریت صفر تا صد فروشگاه های عرضه کننده مواد پروتئینی

نرم افزار حسابداری قصابی تنها یک پیشنهاد نیست. فروشگاه های عرضه کننده مواد گوشتی و پروئینی با استفاده از نرم افزار حسابداری قصابی می‌توانند مدیریت بهتری بر روی فضا داشته باشند. شرکت سپیدارسیستم با ارائه انواع نرم افزارهای تخصصی حسابداری مثل نرم افزار حسابداری شرکتی، فروشگاه و خدماتی گزینه اول تمامی کسب و کارهای ایرانی است. برای تهیه ی محصولات سپیدارسیستم می‌توانید با شماره تماس 02181022000  در ارتباط باشید. همکاران پاسخگوی سوالات و ابهامات شما هستند.