عرضه‌ی راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری با همکاری موسسه حامیان نواندیش افرا

عرضه‌ی راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری با همکاری موسسه حامیان نواندیش افرا

سپیدار و شرکت‌های همکاران سیستم، ابرآمد و سرونو (SarvCRM) در نتیجه‌ی همکاری نزدیک با موسسه حامیان نواندیش افرا؛ راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری ارائه می‌کنند.

عرضه‌ی این راهکار که با نام «واره» به موسسات نیکوکاری ارائه می‌شود، بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی گروه شرکت‌های همکاران سیستم است که این بار در همکاری با موسسه حامیان نواندیش افرا انجام شده است.

افرا یک استارت‌آپ اجتماعی است که با هدف توسعه‌ی زیرساخت‌ موسسات نیکوکاری تاسیس شده است. افرا به پشتوانه‌ی شناخت دقیق و ارتباط با موسسات نیکوکاری موفق شده است یک گام مهم در توسعه‌ی زیرساخت فناوری آن‌ها بردارد.

حمیدرضا رنجبری مدیرعامل شرکت سپیدار سیستم در مورد این همکاری گفت: «این توافق یک کار ارزشمند است ولی زمانی می تواند به نقطه اوج خود برسد که به خوبی برای جامعه مخاطبان آن ارائه شود. شرکت سپیدار از بدو تاسیس با موسسات نیکوکاری ارتباط داشته و حدود 250 موسسه از محصولات شرکت استفاده کرده‌اند. این عدد در مقیاس جامعه مخاطبان رقم خوبی است، اما برآوردی نداریم که چه میزان از این موسسات احساس کرده‌اند که محصول سپیدار ارزشی را در موسسه آنها ایجاد کرده است.

عمده دلیل آن از این موضوع نشات می‌گیرد که در طول سال‌های گذشته صرفا این موضوع مطرح شده که ارائه محصول شرکت ما به صورت داوطلبانه است، اما نکته مهمتر از آن، این است که با بهره‌مندی کامل موسسات از این محصول، آنها می‌تواند فرآیند اجرای امورات داخلی موسسه شان را تقویت کنند، یکپارچگی سازمانی ایجاد کنند و ضمن مدیریت خوب مراودات مالی خود، با خیال راحت خدمات شان را به جامعه و گروه هدف با کمتر شدن دغدغه داخلی شان عرضه کنند. او افزود: «در قالب این مشارکت تلاشمان این است که خدمتی به موسسات نیکوکاری ارائه شود تا ضمن ایجاد ارزش افزوده برای فعالیت موسسات، آنها بتوانند خدمات بهتری را به گروه هدف‌شان ارائه کنند؛ بنابراین رسالت ما در قالب این کار و مشارکت جمعی، انتقال این ارزش است. خدمات ما یک ابزار است، ولی باید این مفهوم به خوبی منتقل شود تا کار ارزشمند صورت گیرد. مدیرعامل شرکت سپیدار در مورد نوع خدمات این شرکت در قالب مسئولیت اجتماعی، توضیح داد: ما با مشارکت سه شرکت دیگر با همراهی موسسه افرا، خدمت کامل‌تر و جامع‌تری را به موسسات نیکوکاری ارائه خواهیم کرد. طبیعتا ارائه خدمت به یک آموزش و فرمت اجرایی نیاز دارد؛ کاری که در دستور کار قرار گرفت این است که بسته محصولی از طرف سپیدار عرضه شود و مرحله آموزشی آن توسط نمایندگان منتخب سپیدار صورت گیرد. رنجبری درمورد انتخاب موسسه افرا نیز گفت: برای مسئولیت اجتماعی شرکتی به دنبال موسسه‌ای بودیم که بتواند فرآیند انجام این کار را برای ما تسهیل کنند. ما احساس کردیم که به واسطه نوع ارتباطی که افرا با شرکت‌های حاضر در این توافق دارد، می‌تواند اتفاق بزرگی را رقم زند و آن هم ایجاد بنیه قوی‌تر برای موسساتی است که مخاطب افرا قرار می‌گیرند. امیدواریم افرا در میان تعداد قابل توجه موسسات نیکوکاری در کشور، موسساتی که برای ارائه محصول مناسب‌تر هستند را به طور دقیق‌تر برای ما شناسایی کند تا ما بتوانیم ظرفیت لازم برای ارائه خدمت را فراهم کنیم. معرفی دقیق، سریع و به موقع موسسات از سوی افرا و ارائه خدمت به موقع از سوی شرکت‌ها، می‌تواند تاثیرگذاری کار جمعی را تقویت کند.»

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در مورد راهکار نرم‌افزاری «واره» روی این لینک کلیک کنید

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *