مجمع عمومی 1401 سپیدار سیستم با معرفی سپیدار ابری برگزار شد

مجمع عمومی سپیدار

مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا برای سال مالی 1401 روز دوشنبه 1 خرداد ماه در سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم با حضور حداکثری سهام‌داران برگزار شد. مجمع امسال براساس دستورالعمل‌های سازمان بورس هم‌زمان به‌شکل الکترونیکی و حضوری برگزار شد و در آن هیئت‌مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم گزارش‌های مالی سالانه، خلاصه عملکرد و استراتژی‌های سال جدید را به سهام‌داران ارائه کردند.

حمیدرضا رنجبری مدیرعامل سپیدار سیستم در این مجمع از رشد 69 درصدی درآمد شرکت اصلی، رشد 69 درصدی سود عملیاتی و رشد 60 درصدی EPS در سال 1401 خبر داد. همچنین عرضه رسمی محصولات ابری نیز اعلام شد.

دستاوردهای سپیدار سیستم در سال 1401

رنجبری در ابتدا ضمن ارائه عملکرد 1401، اهم دستاوردهای این سال را مرور کرد. او اشاره کرد سپیدار سیستم مشابه سال‌های گذشته ضمن کسب موفقیت‌های ارزشمند، عمده دستاوردهایی به شرح زیر داشته است:

  • افزایش فعالیت‌های بازاریابی هدفمند در سطح استان‌ها و ارائه محتوای به‌روز به جامعه حسابداران؛
  • توسعه کمی و کیفی شبکه نمایندگی؛
  • عرضه 11 سیستم و بسته جدید نرم‌افزاری براساس نیاز و درخواست‌ بازار؛
  • افزایش کیفیت خدمات پس از فروش؛
  • توسعه همکاری‌ آموزشی با موسسات و دانشگاه‌ها؛
  • حفظ روند رو به رشد هر سهم سپیدار؛
  • آغاز عرضه محدود سپیدار ابری.

مدیرعامل سپیدار سیستم اضافه کرد: پایداری در سودآوری و رشد درآمدهای عملیاتی، چشم‌انداز روشنی را برای سهام‌داران ترسیم می‌کند. همچنین در استراتژی‌های سال 1402، توسعه شبکه نمایندگی با پوشش کشوری، توسعه محصولات، ارتقای خدمات و ادامه روند بازاریابی هدفمند استانی، نویدبخش ادامه موفقیت‌های سپیدار سیستم در سال جدید خواهد بود.

سال 1402 آغاز توسعه کسب‌وکار سپیدار ابری

رنجبری در ادامه، از عرضه نسل جدید نرم افزار حسابداری مبتنی بر تکنولوژی ابری (همسو با تغییر رویکرد از محصول به خدمت) با نام تجاری «سپیدار ابری» صحبت کرد. او اضافه کرد با دریافت بازخوردهای مثبت در عرضه محدود سپیدار ابری در 1401، سال 1402 نقطه عطفی در مسیر موفقیت این محصول خواهد بود. همچنین به عمده عوامل زمینه‌ساز موفقیت سپیدار ابری به شرح زیر اشاره کرد:

  • اعتماد کسب‌وکارهای کوچک به برند سپیدار؛
  • انطباق تحلیل و تولید محصول با تکنولوژی روز؛
  • تجربه تیم متخصص سپیدار سیستم.

لازم به ذکر است سپیدار ابری آماده ارائه به کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌‌آپ‌هاست و رنجبری از علاقه‌مندان دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر با ویژگی‌های این محصول به صفحه آشنایی با سپیدار ابری مراجعه کنند.

در انتها رنجبری اظهار امیدواری کرد که در مجمع سال آینده با حضور سهام‌داران سپیدار، ادامه موفقیت‌های سپیدار سیستم مرور شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *