انتخاب نرم افزار حسابداری سپیدار به عنوان گزینه‌ای مناسب جهت آموزش در کتب درسی

پس از انتخاب نرم‌افزار حسابداری شرکتی سپیدار به عنوان گزینه‌ای مناسب جهت آموزش در کتب درسی هنرستان‌های حسابداری توسط  سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش قراردادی رسمی مبنی بر همکاری این سازمان و شرکت سپیدار سیستم منعقد گردید. طبق این قرارداد، سپیدار سیستم وظیفه تولید محتوای آموزشی در حوزه کاربرد نرم افزار حسابداری، تجهیز هنرستان های فنی حرفه‌ای به نرم افزار سپیدار و آموزش هنرآموزان و مدرسان رشته حسابداری را بر عهده گرفت. بر این اساس  فعالیت‌های زیر به صورت کاملا رایگان در سراسر کشور انجام شده است:

  • راه اندازی و تجهیز رایگان کارگاه هنرستان‌های فنی و حرفه ای در سراسر کشور به نرم افزار سپیدار

در راستای افزایش مهارت‌های کاربردی و آموزش عملی به هنرجویان، شرکت سپیدار سیستم در یک ماه گذشته کارگاه‌های بیش از 100 هنرستان فنی و حرفه ای در سراسر کشور را به صورت رایگان به نرم افزار سپیدار تجهیز کرده است که این امر باعث می‌شود تا هنرجویان(دانش‌آموزان) علاوه بر یادگیری مباحث تئوریک کتب درسی، به صورت کاربردی و عملی نیز با مفاهیم آشنا شوند. تلاش بر این است که تا انتهای سال جاری تمامی هنرستان های سراسر کشور به نرم افزار سپیدار مجهز شوند.

  • ارائه بسته آموزشی رایگان ویژه هنرآموزان و مدرسان رشته حسابداری

در جهت آموزش به مدرسان و افزایش سطح دانش فنی هنرآموزان به نرم افزار حسابداری سپیدار و انتقال حداکثری مفاهیم به هنرجویان، شرکت سپیدار سیستم علاوه بر آماده‌سازی محتوای آموزشی ضمن خدمت هنرآموزان، به ارائه رایگان بسته های آموزشی شامل کتاب رایانه کار مالی و نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار پرداخته است. این پکیج تا به حال در اختیار 500 هنرآموز و مدرس در سراسر کشور قرار گرفته که با توجه به درخواست های مکرر آنها پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد آنها به بیش از 2500 نفر افزایش یابد.

  • برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه هنرآموزان و مدرسان رشته حسابداری

برای سرعت بخشیدن به آموزش نرم افزار سپیدار به هنرآموزان و مدرسان، کلاس های آموزش حضوری ویژه هنرآموزان برگزار می گردد. علاوه بر دوره های آموزش حضوری، شرکت سپیدار سیستم جهت استفاده تمامی هنرآموزان در سراسر کشور از خدمات رایگان آموزشی این مجموعه امکان استفاده از دوره های آموزش الکترونیک (مجازی) را برای تمامی آنها فراهم نموده است.

لازم به یادآوری است که تمامی فعالیت های انجام شده نظیر تجهیز هنرستانها به نرم افزار، ارائه کتاب و قفل آموزشی سپیدار و همچنین آموزش مدرسان در سراسر کشور به صورت رایگان و در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت می باشد.

به اطلاع کلیه مدیرانی که تا به حال اقدام به تجهیز هنرستان های خود به نرم افزار سپیدار نکرده اند، می رساند که از طریق تکمیل فرم زیر و ارسال آن به آدرس ایمیل info@sepidarasia.com  می توانند در اسرع وقت از امکانات رایگان آموزشی شرکت سپیدار سیستم برای مدارس و مدرسان خود بهره مند شوند.

دریافت فایل

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02181022225  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *