نشستی در کنار صاحبان کسب و کار و حسابداران در شهر سمنان

سمینار مالیاتی سمنان با عنوان” آخرین اصلاحیات و قانون مالیات‌های مستقیم و آشنایی با نکات مالیات بر ارزش افزوده”  با همکاری  انجمن صنفی، انجمن صنایع، اتاق بازرگانی سمنان و شرکت برنا سیستم قومس(نمایندگی شرکت سپیدار در استان) برگزار شد.

این سمینار در تاریخ 17 شهریور با هدف آشنایی بیشتر با آخرین اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سمنان برگزار و با حضور 60 نفر از  حسابداران، مدیران مالی، دانشجویان و اساتید حسابداری استان همراه شد.

 پس از خوشامدگویی مجری برنامه، استاد علیرضا فلاح‌میرزایی دادستان سابق انتظامات مالیاتی و عضو شورای عالی مالیاتی ارائه خود را آغاز کردند.

نشستی در کنار صاحبان کسب و کار و حسابداران در شهر سمنان

اهم موضوعاتی که ایشان مطرح کردند در حوزه‌های مالیات بر درآمد شرکت‌ها، مالیات حقوق و تشریح ظایف مودی بود. همچنین در حین ارائه مطالب، حضار سوالات مربوط به سازمان و شرکت خود را از ایشان می‌پرسیدند.

در این سمینار امیر حاجی‌آقایی مدیر منطقه‌ای شرکت سپیدار سیستم نیز ارائه مختصری از اهمیت کسب و کارهای کوچک داشتند. ایشان با ارائه آمار و ارقامی کسب و کارهای کوچک را رهبران اقتصادی دنیا معرفی کردند. همچنین ایشان اذعان داشتند از مهم‌ترین دلایل شکست کسب و کارها عدم دسترسی به اطلاعات معتبر در مورد وضعیت مالی شرکت است. استفاده از سیستمی که بتواند در لحظه اطلاعات معتبر و دقیقی از وضعیت مالی سازمان ارائه کند ابزاری ضروری برای حسابداران است. سپیدار سیستم نیز مفتخر است که می‌تواند با ارائه محصولات سپیدار و دشت نیاز صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی را با اتکا بر تجربه 28 ساله همکاران سیستم رفع نماید.

نشستی در کنار صاحبان کسب و کار و حسابداران در شهر سمنان

در انتهای سمینار از حضار گرامی بابت حضورشان تقدیر به عمل آمد و شرکت برنا سیستم قومس به عنوان نماینده رسمی سپیدار سیستم معرفی شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه آموزش و فروش می‌توانند از طریق تماس با شماره 02181022000 با سپیدار سیستم در ارتباط باشند یا از طریق لینک های زیر با بسته های این نرم افزار آشنا شوند:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *