نسخه 3.4.3 نرم افزار دشت منتشر شد

نسخه 3.4.4 نرم افزار دشت منتشر شد

مهمترین تغییرات نسخه 3.4.3 نرم افزار دشت به شرح زیر است:         

  • افزوده شدن امکان تخفیف حجمی به ازای خرید مشتریان در تمامی نسخه های پیشرفته
  • نمایش گروه ها به ترتیب کد     
  • افزوده شدن ستون مالیات و عوارض به ستون های فاکتور
  • امکان چاپ بارکد به تعداد موجودی اول دوره  
  • نمایش شماره چک های مانع از باز شدن سال مالی

برای بروز رسانی می‌توانید به باشگاه مشتریان مراجعه نمایید.

باشگاه مشتریان

14 دیدگاه برای ”نسخه 3.4.3 نرم افزار دشت منتشر شد

  1. فاطمه

    سلام
    بعد از بروزرسانی سیستم دشت، برای تسویه فاکتور مشتری طول میکشه کمی هنگ میکنه تا تسویه کنه دلیل دیر تسویه شدن فاکتور چیه، باید چیکار کنیم؟

    1. سپیدار سیستم

      لطفا با پشتیبانی به شماره 02181022444 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

  2. مسعود متعالی

    با سلام
    من مدیر مالی چند شرکت و یکی از مشتریان قدیمی سپیدار هستم . چند روز پیش برنامه سوپر مارکت دشت را به یکی از اقوام معرفی کردم که متاسفانه نماینده شرکت بعد از فروش برنامه به ایشان میگه بایستی 20000 کالا را دانلود کنید در حالی که شما این را باید روی نسخه به خریدار تحویل دهید چون توی امکانات آمده .
    خواهشاً بررسی بفرمائید چون این شرکت خوش نامه حیف چنین اتفاقات ناخواسته ای براش پیش بیاد.
    با سپاس

    1. سپیدار سیستم

      سلام. نیازی به دانلود نیست ، فقط نیاز هست به منوی اطلاعات پایه – کلا و خدمات مراجعه کنند و از طریق نوار بالای فرم گزینه “افزودن کالای پیش فرض ” را انتخاب کنند . اگرم مشکلی پیش آمد با پشتیبانی تماس بگیرید

  3. حمید

    در نرم افزار دشت به یک طرف حسابی فاکتور مرجوعی خرید داریم و به همان مبلغ بدهی به همان طرف حساب داریم که در گزارش مرور طرف حساب مانده صفر نشان می دهد ولی فاکتور مرجوعی خرید تسویه نشده می ماند

    1. سپیدار سیستم

      این مورد مربوط به تنظیمات نرم افزار است. به منوی تنظیمات – تنظیمات – تب عمومی مراجعه کنید و تیک های تسویه های اتوماتیک را می توانید فعال کنید. اگر مشکلی بود با پشتیبانی پیش ببرید.

  4. حمید

    در نرم افزار دشت وقتی فاکتور خریدی که مثلاً ۹۵۰,۰۰۰ تومان شده با پرداخت چک به مبلغ یک میلیون تومان فاکتور را تسویه می کنیم و پنجاه هزار اضافه پرداختی داریم در فاکتور بعدی خرید مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار تومان شده با پرداخت چک یک میلیون تومانی در قسمت گزارش مرور طرف حساب مانده صفر نشان داده میشود ولی فاکتور آخر ، تسویه نشده نشان داده میشود

    1. سپیدار سیستم

      این مورد مربوط به تنظیمات نرم افزار است. به منوی تنظیمات – تنظیمات – تب عمومی مراجعه کنید و تیک های تسویه های اتوماتیک را می توانید فعال کنید.در موارد مشابه اگر مبلغ اضافی بیشتر از مبلغ فاکتور از تامین کننده پرداخت میشود از طریق دکمه تسویه با جزییات تیک “اضافه پرداختی به حساب تامین کننده منظور شود” را بزنید. اگر مشکلی بود با پشتیبانی پیش ببرید.

  5. مهدی

    خواهش می کنم ازتون این مشکل رو رفع کنید.
    ببیند وقتی مثلا ما میخوایم فلش بفروشیم. در لیست فروش ماه مثلا 100 مدل فلشه ولی فقط 8 تا از اون موجودی داره برای فروش و بقیه موجودیشون 0 هست. اما ما باید بین این 100 تا تک تک بگریدم ببینم کدامش موجودی داره!!!!
    خود سیستم کلا برای فروشه و برای کار دیگه ای که نیست!! بیاد همون اول لیست فقط اون 8 تای موجود رو نشون بده
    09900566355این شماره منه تماس بگیرید اگر واضح نگفتم منظورم رو

    1. سپیدار سیستم

      سلام. شما میتوانید از طریق منوی کالا/خدمات ستون “موجودی دارد” را به ستون ها اضافه کنید و سپس کالاهایی که موجودی ندارند بر اساس نام ، گروه و… فیلتر کنید و کالاهایی که دیگر قرار نیست بفروشید را “غیر فعال ” کنید.

  6. شهام

    تورو بخدا زیر سیستم حسابداری و درست کنید خیلی ایراد داره هر روز داریم تماس میگیریم پشتیبانی تهش میگن این نر افزار فروشگاهی هست باید واسه حسابداری سپیدار تهیه کنید آخه این چه حرفیه ؟!! خوب دشت سرعتش واسه صدور فاکتور و این چیزا خیلی بیشتره .
    بعد شما که زیرسیستم حسابداری طراحی کردین براش چه اشکالی داره اونم بروز رسانی کنید و گسترش بدین ؟ مطمئنا کسی هم که استفاده داره حاضره هزینه های افزونه هاشم پرداخت کنه.
    با تشکر.

    1. سپیدار سیستم

      سلام دوست گرامی
      مشکلتون در این مورد چیه؟ مدیر محصول دشت خدمتتون پاسخ میدن.

  7. محمد رضا عبداله زاده

    سلام
    نر م افزار دشت ایراد بزرگی داره که کاملا اونو بی ارزش می‌کنه . فاکتورهای خرید از یک شخص با فاکتورهای فروش اون شخص ، تسویه نمیشه و این موضوع هم در مانده حساب بانکها ؛ مانده موجودی کالا و محاسبه سود و زیان تاثیر زیادی میگذاره . این در حالی هست که خیلی از فروشگاهها با هم مبادله کالا و پایاپای دارند و با هم کار میکنند . وحشتناک هست این موضوع واقعا

    1. سپیدار سیستم

      سلام کاربر گرامی در نرم افزار دشت امکانی با نام تهاتر حساب وجود دارد که از مدت ها پیش در نرم افزار پیاده سازی شده است شما می توانید با کمک این امکان مانده یک مشتری را با مانده یک تامین کننده یا مانده های متفاوت یک طرف حساب را با هم تهاتر کنید شما برای اطلاعات بیشتر می تونید با پشتیبانی با شماره تماس بگیرید: 81022123

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *