نسخه جدید (5.6.3) نرم افزار سپیدار منتشر شد

نسخه جدید (5.6.3) نرم افزار سپیدار منتشر شد

نسخه (5.6.3) نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم با ویژگی‌های جدید منتشر شد. این نسخه که حاوی تغییرات بسیار کلیدی و مهمی است، در تمامی سیستم‌ها حتی سیستم حسابداری کاربرد بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالیاتی و نیاز مشتریان عزیز به تهیه صورتهای مالی از سیستم سپیدار بر اساس سرفصل های جدید، پیشنهاد می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر نسبت به بروزرسانی نرم افزار خود اقدام کنید.

تمامی مشتریانی که از سیستم حقوق و دستمزد استفاده می‌کنند با کمک نسخه جدید سپیدار می‌توانند از امکاناتی مثل جدول مالیاتی سال 1401 و تنظیمات مربوط به سقف بیمه و عیدی و معافیت عیدی مربوط به سال 1401 بهره‌مند شوند. همچنین مشتریانی که سیستم سفارش‌گیری و پخش سپیدار را دارند،  با بروزرسانی نرم افزار خود می‌توانند از امکان موبایل توزیع و وصول هم استفاده نمایند. در ضمن با بروز رسانی موبایل و برنامه سپیدار به این نسخه می‌توانند از  امکان ارسال پیامک بعد از انجام عملیات برای مدیران داخلی یا مشتریان بیرونی (در صورتی که مدیریت پیام داشته باشند) استفاده کنند.

برای بروز رسانی می‌توانید به باشگاه مشتریان سپیدار مراجعه نمایید.

باشگاه مشتریان

4 دیدگاه برای ”نسخه جدید (5.6.3) نرم افزار سپیدار منتشر شد

      1. علیرضاکیا

        من یه عدد نسخه آزمایشی خرید کردم، 5.6.0.0 . می خواهم آن را بروز رسانی کنم، ولی این امکان وجود ندارد، لطفاً راهنمایی نمایید

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *