دستورالعمل نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق‌­العاده

شرکت سپیدار سیستم آسیا(سهامی عام)

به شماره ثبت 348134  و شناسه ملی 10103914576

برای سال(دوره) مالی منتهی به 29/12/1400

پیرو آگهی منتشره روز سه­‌شنبه 08/04/1400 در روزنامه اطلاعات و روزنامه دنیای اقتصاد مبنی بر دعوت به مجمع عمومی فوق‌­العاده، مجمع مذکور در روز یک­­شنبه مورخ 20/04/1400 رأس ساعت 9:00 در محل سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 8، ساختمان همکاران سیستم؛ برگزار خواهد شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط مندرج در ابلاغیه شماره 31/104 مورخ 20/12/98 ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 26/12/98 سازمان بورس اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت ها با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی و یا حقوقی، از سهامداران محترم به جهت جلوگیری از شیوع کرونا، خواهشمندیم نسبت به مشاهده پخش زنده مجمع از طریق آدرس  eventmanagement.systemgroup.net اقدام نموده و این شرکت را در برگزاری مناسب مجمع یاری رسانند. همچنین امکان ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران از طریق پیوند مذکور دایر خواهد بود.

سهامداران محترم می­بایست برای ورود به آدرس مذکور از نام کاربری (کد ملی) و پسورد (قسمت عددی کد بورسی)، استفاده نمایند. لذا ضروریست سهامدارانی که قصد حضور آنلاین در مجمع را دارند، از امکان دسترسی خود به پرتال سهام سپیدار سیستم به آدرس https://stock.sepidarsystem.com اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم دسترسی و یا فراموشی نام کاربری یا رمز عبور، مراتب را حداکثر 48 ساعت قبل از برگزاری مجمع، به همراه تصویر کارت ملی به آدرس ایمیل stock@sepidarasia.com ارسال نموده و یا با واحد سهام سپیدار سیستم به شماره 84372220-021 تماس حاصل نمایند.

ضمناً به اطلاع سهامداران و نمایندگان محترمی که قصد دارند به صورت حضوری در مجمع حاضر شوند، می­‌رساند؛ به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر شرکت­‌کنندگان در مجمع، رعایت موارد زیر الزامی است:

  1. خودداری از دست‌­دادن و روبوسی
  2. همراه داشتن خودکار و گزیده اطلاعات مالی مورد نیاز سهامداران در مجمع
  3. همراه داشتن ماسک و دستکش
  4. حفظ فاصله ایمنی حداقل 1.5 متر از دیگر شرکت‌­کنندگان در طول برگزاری مجمع
  5. ممانعت از ورود نمایندگان و سهامداران با علائم سرماخوردگی و یا شبیه آنفولانزا توسط تیم برگزاری مجمع
  6. ممنوعیت هر گونه پذیرایی رایج و ارائه بسته­‌های تبلیغاتی در مجامع به منظور حفظ سلامتی سهامداران و نمایندگان

دستور جلسه مجمع عمومی فوق‌­العاده به شرح زیر است:

  • استماع گزارش هیئت مدیره و اظهار نظر بازرس قانونی شرکت در خصوص توجیه لزوم افزایش سرمایه
  • اتخاذ تصمیم نسبت به پیشنهاد افزایش سرمایه
  • سایر مواردی که به موجب لایحه اصلاح قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌­العاده است.

هیئت ­مدیره

شرکت سپیدار سیستم آسیا (سهامی عام)

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *