آموزش سپیدار در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نظام‌های آموزشی در کشور جهت ورود به بازار کار، سازمان فنی و حرفه‌ای می باشد. هدف از این آموزش‌ها افزایش سطح دانش، تخصص و مهارت‌های کاربردی هنرجویان است.
با توجه به اهمیت آموزش های کاربردی در مدارس فنی حرفه ای، یادگیری نرم‌افزارهای مالی برای هنرجویان رشته حسابداری در کتب درسی، امری اجتناب ناپذیر است. بنا به توصیه مدرسان و صاحب نظران این حوزه، نرم افزار سپیدار همکاران سیستم به عنوان گزینه‌ای مناسب و کاربردی جهت آموزش در مدارس فنی و حرفه‌ای انتخاب شد.
براساس بررسی‌های وزارت آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، موافقت شد تا نرم‌افزار سپیدار با قرارگیری در متن کتب درسی دوره دوم متوسطه، از آغاز سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی ۹۶-۹۵) به هنرجویان رشته‌ی حسابداری تدریس شود. بر همین اساس قراردادی میان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و گروه شرکت های همکاران سیستم، منعقد گردید.
پیرو این همکاری رسمی و حضور نرم افزار سپیدار همکاران سیستم در کتب درسی رشته حسابداری، خدمات و محصولات آموزشی رایگان زیر در اختیار هنرستان‌ها و هنرآموزان فنی و حرفه‌ای قرار خواهد گرفت:

  •  استقرار رایگان نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم در تمامی سایت‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور
  •  آموزش رایگان نرم افزار سپیدار همکاران سیستم به هنرآموزان رشته حسابداری
  •  ارائه رایگان بسته‌های آموزشی ویژه هنرستان‌ها و هنرآموزان

آموزش سپیدار در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور

مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور می‌توانند جهت دریافت بسته های آموزشی و تجهیز مدارس خود، فرم موجود در لینک زیر را تکمیل و سپس پرینت مهر و امضاء شده آن را اسکن و به آدرس ایمیل info@sepidarasia.com ارسال نمایند:

دریافت فایل

امید است با فرصت ایجاد شده بتوانیم گامی مهم و موثر در راستای ارتقای سطح آموزشی هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برداشته شود تا این عزیزان با کسب مهارت‌های کاربردی و مورد نیاز بازار کار بتوانند آینده شغلی پایداری داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۱۰۲۲۰۰۰ داخلی ۶ واحد آموزش سپیدار تماس حاصل فرمایید.

آموزش سپیدار در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *