مکانیزاسیون انبار در نرم‌افزار سپیدار (برگزار شد)

وبینار مکانیزاسیون انبار در نرم‌افزار سپیدار


شرکت سپیدار سیستم با درنظر گرفتن شرایط موجود کشور اقدام به برگزاری رویدادهای خود به صورت آنلاین می کند. از این رو این مجموعه تصمیم دارد تا وبینار مکانیزاسیون انبار در نرم‌افزار سپیدار را برگزار نماید. این وبینار به همت شرکت سام محاسب تحلیل نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم و پرسنل این مجموعه اجرا خواهد شد.

هدف اصلی از برگزاری این وبینار، آشنایی مخاطبان با روشهای نوین مدیریت انبار و نحوه امکان سنجی استقرار سیستم های مکانیزه و هوشمند در  انبارها و مراکز ذخیره و توزیع کالا است.

 در این رویداد به سوالات اساسی زیر پاسخ داده خواهد شد:

 – اصول، الزامات، رویکردها و روشهای نوین مدیریت در انبارها چیست و چه اهدافی را دنبال می کند ؟

 – مکانیزاسیون و هوشمند سازی عملیات انبار چه تاثیری در کـاهش هزینه، تسریع عملیات ، کاهش ریسک و خطـاپذیری ، افزایش ضــریب ایمنی، بهبود عملکرد و افزایش بهره وری دارد؟

 – سیستمهــــا و ابــزارهای مکـانیزاسیــون و هوشمندسازی در بخشهـای مختلف نظیر ساختمان، تجهیزات، مالی، ایمنی، جـابجــایی، چیدمان، کدگـذاری و دریافت و ارسال کالا چه قابلیت هایی دارند؟

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید و یا با دبیرخانه برگزاری رویداد با شماره تماس ۰۲۱۸۱۰۲۲۸۸۸ تماس بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود برای تسهیل فرآیند ثبت نام و ورود به وبینار، ویدئوی پایین را مشاهده نمایید.

ثبت نام مستقیم

شروع رویداد: 17:30 - 1399-05-15
پایان رویداد: 19:30 - 1399-05-15

آدرس : این رویداد به صورت آنلاین برگزار می گردد

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *