پیام هیئتمدیره به مجمع
سهامداران محترم
شرکت سپیدار سیستم آسیا در سال 1401 و با وجود چالشهای موجود در بازار، 100 درصد از سود خالص بودجه شده را محقق کرده است که رشد 60 درصدی نسبت به سال 1400 داشته است. این موفقیت مرهون تحلیل دقیق بازار، شناسایی نیاز مشتریان، پاسخگویی به موقع، بهبود در استراتژیها و فرایندها و توسعه شبکه فروش بوده است.
همچنین تحققِ 95 درصدی سود عملیاتی با 69 درصد رشد نسبت به سال 1400 همراه بوده است. جذب حدود 14.500 مشتری جدید در حوزه کسبوکارهای کوچک و اصناف نشان از افزایش نفوذ برند محصولات شرکت سپیدار در بین مخاطبان بازار بوده که با تمرکز بر استراتژیهای بازاریابی و فروش هدفمند، سرمایه انسانی شایسته و متخصص و گستره شبکه تجاری نمایندگان در سراسر کشور حاصل شده است.
در سال مورد گزارش و در راستای تحقق اهداف استراتژیک و بودجه شرکت، سهم قابل توجهی از توسعه محصولی به تولید سیستمهای سپیدار ابری اختصاص پیدا کرد. سپیدار سیستم بر این باور است که با توجه به نیاز روز جامعه و در راستای بهرهمندی از تکنولوژی روز دنیا علاوه بر خلق ارزش برای مشتریان فعلی میتواند با عرضه گسترده محصولات سپیدار ابری، جایگاه رهبری خود در بازار نرمافزار شرکتهای کوچک را همچنان با قدرت توسعه دهد و ارزشهایی پایدار را برای مشتریان، سهامداران و ذینفعان خود ایجاد و ارایه نماید.
سایر حوزههای درآمدی شامل پشتیبانی، آموزش و دشت نیز در سال 1401 تحقق بیش از 100 درصدی بودجه داشتهاند و شرکت توانسته است ضمن عرضه ارزش در هریک از این حوزهها، رضایت طیف وسیعی از مشتریان را نیز جلب نماید. همچنین همسو با فعالیتهای گسترده بازاریابی، شبکه نمایندگان سپیدار در قالب یکی از مزیتهای رقابتی کلیدی، در سال گذشته توانسته است با انسجام و تخصص بالاتر، ارتباط نزدیکتر با مشتریان و گسترشی که در اکثر استانهای کشور داشته، نقش موثری در ترویج محصولات و خدمات سپیدار به جامعه بزرگ مشتریان ایفا کند.
در نهایت هیات مدیره در سال پیشرو فرصتهای خوبی را برای توسعه بازار سال 1402 و سالهای آتی متصور است. امسال و بنا به نیاز گسترده مشتریان در حوزه قوانین جدیدِ “سامانه مودیان” امکانی ایجاد شده است که سپیدار ارزشهای بیشتری را به مشتریان ارایه کند و خوشبختانه زیرساختهای تولید شده در سال 1401 نیز آمادگی و توان عرضه این محصول را به مشتریان داده است.
از طرفی دیگر اعتقاد داریم که آیندهی بازار ارایه راهکارهای نرم افزاری، بر پایه “ابر” خواهد بود و گسترش سبد محصولی سپیدار ابری و موفق کردن عرضه آن در سال 1402 ما را به آیندهای پایدار و توسعه بخش متصل خواهد کرد. همچنین تمرکز بر افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، توسعه ظرفیتهای منابع انسانی شایسته، گسترش شبکه نمایندگی در استانهای با بازده کمتر و ورود به بخشهای جدید بازار، در دستور کار شرکت قرار گرفته است و برنامهریزیهای صورت گرفته، نوید بخش تدوام موفقیتهای سپیدار در سال 1402 است.
با احترام
هیأت مدیره شرکت سپیدار سیستم آسیا
بهار سال 1402