نرم افزار حسابداری

سهامداران محترم

در طول سال‌‌‌های گذشته، مسیر تحول شرکت سپیدار سیستم مملو از اقدامات برنامه‌‌‌ریزی شده موفق برای افزایش سهم بازار و رفع نیاز مشتریان از طریق توسعه و نگهداشت محصولات موجود و همچنین تولید و ارائه محصولات جدید نظیر دارایی ثابت، پخش، سفارشات خارجی، تردد و… بوده است. از سوی دیگر، روند رشد سهم بازار شرکت سپیدار سیستم نیز حاکی از ظرفیت خوبِ عملیات و توان بهره‌‌برداری و سودآوری از عملیات است. امروز‌بخش بزرگی از مدیران کسب‌‌وکارهای کوچک در صنایع مختلف، تصمیمات خود را بر اساس داده‌‌‌های نرم‌‌‌افزارهای سپیدار اتخاذ می‌‌‌کنند.

در سال 1399 نیز علی‌‌رغم شرایط سخت اقتصادی ناشی از آثار تحریم‌‌های اقتصادی تحمیل شده بر کشور و ادامه روند شیوع بیماری کرونا، شرکت سپیدار سیستم توانست با توجه به رویکردهای اتخاذ شده، در تحقق اهداف، موفق عمل کند و حاشیه سود عملیاتی 78 درصدی را کسب نماید. در مجموع رشد 106 درصدی کسب و کار و 149 درصدی سود عملیاتی در کنار جذب بیش از 10500 مشتری، اساسی‌‌ترین شاخص‌‌های این موفقیت هستند.

این موفقیت حاصل شناخت دقیق و به‌‌هنگام نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای مناسب برای پاسخ‌‌گویی به نیاز آنان بوده است. شرکت سپیدار سیستم با تکیه بر کامل‌‌ترین سبد محصولی در بازار، پاسخ‌‌گوی نیازهای شرکت‌‌های کوچک در صنایع مختلف است. علاوه بر آن، در کنار تولید سیستم‌‌های پایه، سیستم‌‌هایی برای پاسخ‌‌گویی به نیازهای خاص را نیز در سبد محصولی خود دارد. نیروی انسانی متخصص و کارآمد در کنار بهره‌‌‌‌برداری از تکنولوژی‌‌‌‌های روز دنیا در تحلیل و تولید نرم‌‌افزار و بیش از یک دهه تجربه حضور در صنعت نرم‌‌افزار کشور و فعالیت در صنایع متنوع مشتریان، ظرفیت‌‌های اساسی شرکت سپیدار سیستم برای تولید محصولات متنوع و یکپارچه را تشکیل می‌‌دهند. شرکت سپیدار سیستم اکنون بیش از 73. 000 مشتری در صنایع مختلف در حوزه کسب‌‌و‌‌کارهای کوچک دارد. شبکه فروش شرکت سپیدار سیستم با هدف پوشش حجم قابل توجهی از بازارهای بالقوه در نقاط مختلفی از کشور مشغول فعالیت است که مدیریت این شبکه توسط هسته مرکزی یعنی شرکت سپیدار سیستم انجام می‌‌گردد.

در حوزه پشتیبانی نیز توسعه شبکه متناسب با افزایش تعدادی مشتریان در حال گسترش است و مدیریت این شبکه توسط هسته مرکزی یعنی شرکت سپیدار سیستم با هدف مراقبت از کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان انجام می‌‌گردد.

همچنین علی‌‌رغم شیوع بیماری کرونا با توجه به رسالت اجتماعی که سپیدار سیستم در حوزه آموزش به عهده خود می‌‌داند، در زمینه ارائه خدمات آموزشی به مشتریان به صورت آنلاین، فعال عمل نموده است.

پیشبرد این رویکرد علاوه بر ارتقای استفاده بهینه ‌‌از ظرفیت منابع انسانی و بهره‌‌وری، منجر به تسریع رشد سهم بازار شرکت سپیدار و ارائه خدمات مطلوب‌‌تر به مشتریان خواهد شد. در کنار سیاست گسترش شبکه، توسعه ظرفیت سرمایه‌‌های انسانی با تمرکز بر توسعه کیفی به طور مستمر در جریان است و برنامه‌‌های توانمندسازی با هدف توسعه ظرفیت کارشناسان و مدیران در دستور کار شرکت قرار دارد.

از آنجا که ورود به سال 1400 با ادامه روند همه‌‌گیری جهانی بیماری کرونا همراه بوده است، شرکت سپیدار سیستم با درک ریسک‌‌های حاصل از این شرایط ادامه رویه دورکاری و رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی، حفظ سلامتی کارکنان، مشتریان و کمک به قطع زنجیره همه‌‌گیری بیماری را در اولویت برنامه‌‌های خود قرار داده است. هم‌‌زمان با آن به بازبینی و اصلاح رویکردها و اهداف استراتژیک شرکت پرداخته و تمرکز بیشتر بر توسعه زیرساخت‌‌های دورکاری و همچنین ارائه خدمات نرم‌‌افزاری بر بستر ابر را در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است. لذا خدمات بر بستر ابر به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین سرخط‌‌های توسعه در برنامه‌‌های سال 1400 پیگیری و اجرا خواهد شد.

با استقبال بازار و ظرفیت توسعه یابنده نیروی انسانی و توان تکنولوژیکی، شرکت سپیدار سیستم در سال 1400 با شناسایی فرصت‌‌های جدید، تبدیل تهدیدها به فرصت و تلاش مداوم و مشتاقانه، مسیر رشد خود را دنبال خواهد کرد.

با احترام

هیأت مدیره شرکت سپیدار سیستم آسیا

بهار سال 1400