سهامداران محترم

شرکت سپیدار سیستم آسیا در سال 1401  و با وجود چالش­‌های موجود در بازار، 100 درصد از سود خالص بودجه شده را محقق کرده است که رشد 60 درصدی نسبت به سال 1400  داشته است. این موفقیت مرهون تحلیل دقیق بازار، شناسایی نیاز مشتریان، پاسخ­گویی به موقع، بهبود در استراتژی‌­ها و فرایندها و توسعه شبکه فروش بوده است.

همچنین تحققِ 95 درصدی سود عملیاتی با 69 درصد رشد نسبت به سال 1400 همراه بوده است. جذب حدود 14.500 مشتری جدید در حوزه کسب‌­وکارهای کوچک و اصناف نشان از افزایش نفوذ برند محصولات شرکت سپیدار در بین مخاطبان بازار بوده که با تمرکز بر استراتژی‌­های بازاریابی و فروش هدفمند، سرمایه انسانی شایسته و متخصص و گستره شبکه تجاری نمایندگان در سراسر کشور حاصل شده است.

در سال مورد گزارش و در راستای تحقق اهداف استراتژیک و بودجه شرکت، سهم قابل توجهی از توسعه محصولی به تولید سیستم­‌های سپیدار ابری اختصاص پیدا کرد. سپیدار سیستم بر این باور است که با توجه به نیاز روز جامعه و در راستای بهره­‌مندی از تکنولوژی روز دنیا علاوه بر خلق ارزش برای مشتریان فعلی می‌تواند با عرضه گسترده محصولات سپیدار ابری، جایگاه رهبری خود در بازار نرم‌­افزار شرکت­‌های کوچک را همچنان با قدرت توسعه دهد و ارزش‌هایی پایدار را برای مشتریان، سهامداران و ذینفعان خود ایجاد و ارایه نماید.

سایر حوزه­‌های درآمدی شامل پشتیبانی، آموزش و دشت نیز در سال 1401 تحقق بیش از 100 درصدی بودجه داشته‌­اند و شرکت توانسته است ضمن عرضه ارزش در هریک از این حوزه­‌ها، رضایت طیف وسیعی از مشتریان را نیز جلب نماید. همچنین همسو با فعالیت­‌های گسترده بازاریابی، شبکه نمایندگان سپیدار در قالب یکی از مزیت­‌های رقابتی کلیدی، در سال گذشته توانسته است با انسجام و تخصص بالاتر، ارتباط نزدیک­‌تر با مشتریان و گسترشی که در اکثر استان­‌های کشور داشته، نقش موثری در ترویج محصولات و خدمات سپیدار به جامعه بزرگ مشتریان ایفا کند.

در نهایت هیات مدیره در سال پیش‌­رو فرصت‌های خوبی را برای توسعه بازار سال 1402 و سال­‌های آتی متصور است. امسال و بنا به نیاز گسترده مشتریان در حوزه قوانین جدیدِ “سامانه مودیان” امکانی ایجاد شده است که سپیدار ارزش‌­های بیشتری را به مشتریان ارایه کند و خوشبختانه زیرساخت‌­های تولید شده در سال 1401 نیز آمادگی و توان عرضه این محصول را به مشتریان داده است.

از طرفی دیگر اعتقاد داریم که آینده­‌ی بازار ارایه راهکارهای نرم افزاری، بر پایه “ابر” خواهد بود و گسترش سبد محصولی سپیدار ابری و موفق کردن عرضه آن در سال 1402 ما را به آینده‌­ای پایدار و توسعه بخش متصل خواهد کرد. همچنین تمرکز بر افزایش سطح رضایت­مندی مشتریان، توسعه ظرفیت‌­های منابع انسانی شایسته، گسترش شبکه نمایندگی در استان‌­های با بازده کمتر و ورود به بخش­‌های جدید بازار، در دستور کار شرکت قرار گرفته است و برنامه­‌ریزی­‌های صورت گرفته، نوید بخش تدوام موفقیت­‌های سپیدار در سال  1402 است.

با احترام

هیأت مدیره شرکت سپیدار سیستم آسیا

بهار سال 1402