شرکت کاشی و سرامیک پاسارگارد


در یک نگاه

آقای حمیدرضا مهربانی با سمت مدیریت مالی شرکت پاسارگارد؛ تجربه کاربری شرکت را از زمان راه‌اندازی و استقرار سیستم‌های سپیدار برای ما شرح می‌دهند. ابتدای امر لازم است که با فعالیت‌های این شرکت آشنا شویم:گروه کاشی و سرامیک پاسارگاد از سال 1386 فعالیت خود را به عنوان اولین برند تخصصی در زمینه تولید، توزیع، طراحی و اجرا انواع کاشی و سرامیک آغاز نمود. گستردگی فضای تولیدی گروه پاسارگاد امکان ارائه محصولات در تنوع بالا و در انواع مختلف را فراهم آورده و در حال حاضر با 60 نفر پرسنل و 40 نماینده در سراسر کشور در حال فعالیت است.

چالش‌­های پیش از استفاده

به علت کثرت تعداد شعب فروش شرکت در تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و سایر شهرها نیاز به بهره‌مندی از نرم‌افزار مالی یکپارچه‌ بیش از پیش احساس می‌شد.  نرم افزاری که بتواند گزارشاتی به‌روز و دقیق از وضعیت کسب و کار به مدیران ارائه دهد. پس از تجربه کار با سپیدار، معتقدیم که این نرم افزار توانسته چالش‌های ما را به خوبی رفع کند.

دستاوردهای پس از استفاده

  • کاربری آسان
  • جامعیت و دقت بالای سیستم
  • گزارشات منظم و یکپارچه

نقش نماینده فروش سپیدار سیستم در رضایت شرکت پاسارگارد

راه اندازی نرم افزار در 8 مجموعه در طول یکسال و انواع و اقسام کانورت‌های اطلاعات کار بسیار مهم و بزرگی بود؛ همراهی نماینده فروش سپیدار سیستم، در این راه پر پیچ خم بسیار با ارزش بود و اگر کمک‌های ایشان نبود واقعاَ این کار به سرانجام نمی‎رسید.