فروشگاه استار اسپورت


در یک نگاه

فروشگاه استاراسپورت سال ۱۳۸۵ در بام تهران راه‌اندازی شده است. این فروشگاه با سابقه‌ای ۹ ساله، یکی از فروشگاه‌های موفق در فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی به‌شمار می‌آید. آقای اکبری؛ مالک فروشگاه، اذهان دارد که در فرآیند توسعه منابع انسانی و افزوده شدن شریک تجاری، همچنین موجودی جنس‌هایی که وارد و خارج می‌شوند، بدون یک سیستم یکپارچه، به‌سختی می‌توانند بر تمام مسائل فروشگاه مسلط شوند.

مدیریت فروشگاه با تجربه‌ای که در استفاده از نرم‌افزار دشت همکاران سیستم در فروشگاه قبلی‌شان داشتند، این نرم‌افزار را خریداری کردند.

چالش‌های پیش از استفاده

عدم کنترل موجودی انبار و فروشگاه
عدم کنترل سود و زیان فروشگاه

دستاوردهای پس از استفاده

کنترل موجودی انبار و فروشگاه
کنترل سود و زیان فروشگاه
سهولت کاربری و یادگیری سریع فروشندگان
خدمات پس از فروش مناسب دشت همکاران سیستم

تجربه استفاده از دشت همکاران سیستم

صاحب فروشگاه استار اسپورت:

«پیش از خرید نرم افزار دشت، ذهنیت خوبی نسبت به نرم‌افزارهای حسابداری نداشتم و دلیل آن مشکلاتی بود که با نرم‌افزار حسابداری در فروشگاه دیگری داشتم. کار با نرم‌افزار قبلی بسیار سخت بود، هنگام بستن صندوق دچار مشکل می‌شدیم، اطلاعات اول دوره تداخل پیدا می‌کرد و از همه‌ی این‌ها که بگذریم، خدمات پس از فروش مناسبی را نیز ارائه نمی‌دادند. هم‌چنین لازمه‌ی کار با آن، داشتن اطلاعات کامل حسابداری بود، در صورتی که برای کار با دشت، داشتن اطلاعات پایه‌ی حسابداری نیز کفایت می‌کند. به همین دلیل با راه‌اندازی فروشگاه استار اسپورت، از همان ابتدا دشت همکاران سیستم را خریداری کردم.»

ارزش‌افزوده‌ی دشت همکاران سیستم در یک جمله

«محیط کار ساده‌ی دشت باعث شده است که فروشندگانم به‌راحتی سیستم را یاد گرفته و با آن ارتباط برقرار کنند.»