سمینار آشنایی با گزارش خرید و فروش فصلی | همدان

تغییرات قوانین مالیاتی در سالهای اخیر یکی از پر تنش ترین دغدغه های بنگاهای اقتصادی گردیده است. در همین راستا ماده 169 مکرر ق.م.م ( خرید و فروش فصلی ) با توجه به مشکلات عمده ورود اطلاعات و این مهم که اطلاعات ارسالی حتما باید با دفاتر ، اظهارنامه ارزش افزوده و اظهارنامه عملکرد منطبق باشد، بیشترین حاشیه و بحث را در بین گروه های حرفه ای حسابداری داشته و دارد.

دلایل فوق ما را برآن داشت تا ضمن تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت همکاران سیستم و همچنین ایجاد وجه تمایز نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم با سایر نرم افزار های موجود در بازار نسبت به برگزاری سمینار آشنایی با موضوع ماده 169 مکررهمراه با آشنایی نرم افزار TTMS  ونحوه پیاده سازی اطلاعات مالیاتی در سیستم سپیدار برنامه ریزی نماییم .

در سمینار 11 آبان 96 با توجه به اهمیت موضوع و جلب نظر مخاطبین از مدیران ارشد مالیاتی استان همدان جهت تدریس استفاده گردید. این سمینار با حضور 165نفر از مدیران عامل ،مدیران مالی و حسابداران بنگاه های اقتصادی تشکیل گردید .

سمینار آشنایی با گزارش خرید و فروش فصلی | همدان

این جلسه در ساعت 15 روز 11 آبان ماه تشکیل گردید. در بخش اول سمینار جناب آقای دکتر جواهری از مدیران ارشد مالیاتی استان همدان نسبت به تشریح قوانین مرتبط با ماده 169مکرر و همچنین آیین نامه های مرتبط پرداخته اند. سپس از حاضرین پذیرایی به عمل آمد که در طول برگزاری پذیرایی و البته در کل زمان سمینار با توجه به کانترهای تعبیه شده در محوطه، کارشناسان شرکت حسابداران صدیق غرب نسبت به ارائه توضیحات نرم افزار به میهمانان اقدام نمودند.

در نهایت به مدت 1ساعت نرم افزار TTMS توسط آقای ملک اصلی، نماینده سپیدارسیستم در استان همدان تدریس و حاضران با نحوه ورود اطلاعات به این سامانه و چگونگی استخراج اطلاعات از سپیدار سیستم و برگزاری آن در نرم افزار TTMS  سازمان امور مالیاتی  آشنا گردیدند .

سمینار آشنایی با گزارش خرید و فروش فصلی | همدان

سپس جلسه پرسش و پاسخی با حضور نماینده سازمان امور مالیاتی و جناب ملک اصلی برگزار گردید.

سمینار آشنایی با گزارش خرید و فروش فصلی | همدان

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *