همایش آشنایی با تغییرات ق.م.م با حضور جمعی از اعضاء اتحادیه عینک سازان اصفهان

برای اولین بار در تاریخ اصناف کشور طی توافق مالیاتی انجام یافته بین اتاق اصناف و سازمان مالیاتی از تفسیر تفاهم نامه  عملکرد مالیاتی سال 94 جلوگیری شده و مقرر گشت کارگروهی متشکل از اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و اداره کل مربوطه هرشهر نسبت به نظارت یا رفع مشکلات و موانع اجرایی احتمالی اقدام نمایند. بر اساس این توافق، مالیات واحد صنفی در سال 94 مطابق با سال 93 پرداخت خواهد شد که به نوعی دست ممیزان مالیاتی برای افزایش مالیات اصناف کوتاه شده است; ضمن اینکه نمونه کردن واحد های صنفی هم حذف آشنایی بیشتر با دغدغه های اصناف و اتحادیه ها، نشستی به‌همراه برنامه پرسش و پاسخ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد. در این نشست که حدود 100 نفر از اعضای اصلی صنف عینک سازان استان اصفهان حضور داشتند گردیده است.

در راستای این توافق انجام شده  و همچنین، سوالاتی در قالب شناخت بیشتر این تغییرات و هچنین قابلیت های نرم افزار دشت در اجرای این قوانین  مطرح شد.

آقای فریدون کارشناس ارشد مالیاتی ، با بیان اهمیت این تغییرات در تمامی اتحادیه ها و اصناف، اذعان داشت که استفاده اعضا از نرم افزاری کارآمد که بتواند پاسخگوی نیاز اصناف و اتحادیه باشد از الزامات اجرای این قانون است.

آقای عسگری نماینده شرکت سپیدار سیستم در راستای اظهارات آقای فریدون، با اشاره به یکسری از دغدغه های اعضاء اتحادیه مانند:

ثبت و نگهداری اسناد خود
ارائه وضعیت درآمد و هزینه‌ها ( اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 94)
نصب و راه اندازی آسان
به معرفی نرم افزار دشت همکاران سیستم و ویژگی های آن پرداخت. مخاطبان ضمن آشنایی با نرم افزار دشت، به بسیاری از سوالاتشان پاسخ داده شد.

گفتنی است که نرم افزار دشت،  توسط شرکت سپیدار سیستم عضو گروه شرکت های همکاران سیستم در سال 89  بازار عرضه شد. از قابلیت های این نرم افزار می تواند به موارد زیر اشاره نمود:

کاربری راحت
محیطی ساده
کنترل دقیق تر کسب و کار

مالیات مستقیم اصفهان

در نهایت این رویداد منجر به معرفی نمایندگی” سپیدارتراز جی” به عنوان موسسه خدمات مالی امین این اتحادیه و همچنین طرح معرفی نرم افزار به اتحادیه شد.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *