سپیدار سیستم حامی چهلمین همایش انجمن حسابدارن خبره ایران

چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران با عنوان «مدیریت هزینه در عمل» روز چهارشنبه، 11 مهر 1397، با حضور بیش از 400 نفر از اعضای انجمن، مدیران موسسات فعال در صنایع مختلف و دیگر علاقه‌مندان برگزار شد.
در این همایش که با محوریت «مدیریت هزینه در عمل» در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد؛ محسن قاسمی، دبیرکل انجمن و دبیر اجرایی همایش، با اشاره به همایش های برگزار شده در سنوات گذشته که انجمن حسابداران خبره ایران از سالهای آغازین دهه 1370 تا کنون برگزارکرده است، بر این نکته تاکید کرد که موضوع اغلب این همایش‌ها در زمان خود بسیار بدیع و از حرفه حسابداری ایران جلوتر بوده است.


شرکت سپیدار سیستم مانند سال‌های گذشته با هدف حمایت از جامعه بزرگ حسابداران و مدیران مالی در این همایش حضور داشت. نمایندگان فروش و آموزش سپیدار در غرفه این شرکت به ارائه ی راهکارهای مالی و حسابداری به شرکت کنندگان پرداختند و مخاطبان را با نرم افزار حسابداری سپیدار بیشتر آشنا کردند.

در بخش پایانی همایش، عزیز عالیور و هنگامه مقدس‌پور، با حضور در میزگرد پرسش و پاسخی که توسط محسن قاسمی اداره شد، به پرسش‌های کتبی حضار در ارتباط با چالش‌های اجرایی پیاده‌سازی سامانه‌های هزینه‌یابی در بنگاه‌ها پرداختند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *