سمینار تغییرات قانون مالیات های مستقیم سال 95 سنندج

سمینار تغییرات قانون مالیات های مستقیم پنجشنبه 6 خرداد ماه 1395 از ساعت 14 الی 18 با حمایت شرکت سپیدرا سیستم آسیا( عضو گروه شرکت های همکاران سیستم)، شرکت دانش ارقام آیدین (نماینده سپیدار در سنندج) و  با همکاری اتاق بازرگانی و تعاون سنندج، در سالن همایش های مجتمع فرهنگی، هنری فجر برگزار گردید.

مخاطبان اصلی این سمینار 150 نفر از جامعه حسابداران، مدیران مالی و مدیران حوزه کسب‌وکارهای کوچک بودند. همچنین آقایان، محمدی معاونت ارزش افزوده استان کردستان، ذبیحی معاونت مالیت های مستقیم، زند کریمی مدیر روابط عمومی سازمان امور مالیاتی به عنوان مهمانان افتخاری در این سمینار نیز حضور داشتند.

 دکتر ویسی نماینده شرکت سپیدار سیستم پس از خوشامدگویی، در خصوص هدف این سمینار که پاسخ به نیاز مودیان مالیاتی و موضوعات کاربردی با محوریت نیاز روز جامعه مدیران و حسابداران در زمینه مالیات های مستقیم با توجه به آخرین اصلاحیه ها، صحبت کردند. در این راستا نیز امیر حاجی آقایی مدیر منطقه ای شرکت سپیدار سیستم آسیا، به معرفی محصولات شرکت همکاران سیستم پرداخت.

استاد احمد غفارزاده، عضو شورایعالی مالیاتی کل کشور که به عنوان مدرس حضور داشت، در خصوص اصلاحیه ها و معافیت ها و گزیده ای از مهمترین قوانین مالیات های مستقیم و با توجه به محدودیت زمانی، ارائه اظهارنامه عملکرد سال 94 و موضوعات مربوط به نحوه تکمیل صحیح اظهارنامه و استفاده از معافیتها صحبت کردند. در انتها زمانی در حدود 40 دقیقه به پرسش و پاسخ مخاطبان از استاد غفارزاده، اختصاص داده شد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *