تهیه فایل خرید و فروش فصلی منطبق با قوانین سال 96 در نسخه جدید نرم افزار حسابداری سپیدار

با تمدید مهلت ارسال معاملات بهار ۱۳۹۶ تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۶ در نسخه جدید ۴.۹.۲ تهیه فایل خرید و فروش فصلی منطبق با قوانین سال ۹۶ امکان پذیر است، علاوه بر آن دریافت فاکتور فروش خدمات از طریق اکسل نیز از دیگر تغییرات مهم و اساسی این نسخه جدید است.

این نسخه هم اکنون در باشگاه مشتریان سپیدار سیستم قابل دسترسی است. همچنین فایل تصویری راهنمای استفاده از نسخه ۴.۹.۲، تهیه شده که از طریق آن می‌توانید پس از نصب فایل‌های بروزرسانی، نسخه جدید فایل خرید و فروش فصلی خود را مطابق با آخرین تغییرات سال ۹۶ تهیه و به مراجع قانونی ارائه نمایید

بر اساس اعلامیه‌ی جدید پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کل کشور خطاب به مودیان محترم مالیاتی تهیه فایل خرید و فروش فصلی منطبق با قوانین سال ۹۶ از اهمیت بالایی برخوردار است، شرح آن به قرار زیر است:

با توجه به موافقت مقام عالی وزارت امور اقتصاد و دارایی به استناد تبصره ۳ ماده ۱۰ آیین نامه تبصره ۳ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم، مهلت ارسال فهرست معاملات بهار ۱۳۹۶ تا پایان مهلت ارسال اطلاعات فصل تابستان (۱۵ آبان ۱۳۹۶) تمدید شد.

تغییرات کلیدی به شرح زیر است:

مودیانی که از صورتحساب نوع اول، دوم و سوم موضوع ماده (۸) آیین نامه شماره ۲۳۰۷۶۱ مورخ ۴/۱۲/۱۳۹۴ و اصلاحی شماره ۵۰۹۶۷/م مورخ ۱۲/۲/۱۳۹۶ ماده (۹۵) قانون برای فروش کالا یا ارائه خدمات خود به مصرف کننده نهایی استفاده می‌نمایند، می‌توانند اطلاعات این قبیل صورتحساب‌ها را به صورت مجموع ارسال نمایند.
در خصوص معاملاتی که (اعم از خرید یا فروش کالا یا خدمت) تا میزان ۵% حد نصاب معاملات کوچک موضوع تبصره (۱) ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات می‌‌باشند، مشمولین ماده (۹) می‌توانند فهرست معاملات مذکور را به صورت مجموع ارسال نمایند.

برای دریافت آخرین نسخه نرم افزار حسابداری سپیدار می‎توانید از طریق باشگاه مشتریان اقدام نمایید.

روابط عمومی سپیدار سیستم

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *