اهدا دومین‌گواهینامه‌ حمایت از حقوق مصرف کنندگان به سپیدارسیستم

شرکت سپیدارسیستم (عضو گروه شرکت های همکاران سیستم) در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در دومین سال خود مفتخر به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید.

این همایش نهم اسفند ماه 1395 ، در محل سالن همایشهای صدا و سیما با حضور معاون اول رئیس جمهور (دکتر جهانگیری)، وزیر صنعت، معدن و تجارت(مهندس نعمت‌زاده) ، مسئولین سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از واحدهای برگزیده صنعتی کشور برگزار شد.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، از سال 1380  و در اسفند ماه هرسال، بنگاه های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی کرده و گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به آن ها اعطا می کند. این سازمان، برای شناسایی و معرفی بنگاه های منتخب سه شاخص قیمت، کیفیت، خدمات محصول و رضایت مشتریان را ارزیابی می کند. کارشناسان برای ارزیابی این شاخص ها،  مستندات سپیدار را در سه سال متوالی بررسی نمودند و با فهرستی از مشتریان سپیدار تماس گرفتند.  نتایج این بررسی ها، در نهایت منجر به اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده برای دومین سال متوالی گردید.

اهدا دومین‌گواهینامه‌ حمایت از حقوق مصرف کنندگان به سپیدارسیستم

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *