آزمون گواهینامه عمومی سپیدار

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه نمایندگان و دانش پذیران سپیدار در سراسر کشور می‌رساند، آزمون عمومی آنلاین سپیدار در تاریخ 13 آبان 98 روز دوشنبه از ساعت ۱16لی 17 برگزار می شود.

مدل برگزاری آزمون گواهینامه عمومی سپیدار به صورت ترکیبی و به دو شکل آنلاین و عملی می باشد که برای تسهیل شرایط، متقاضیان ابتدا در آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و در صورت کسب حد نصاب قبولی در آزمون آنلاین (۷۰ از ۱۰۰) مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود. (آزمون عملی در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه، از ساعت 13 الی 15 برگزار می شود).

آزمون عمومی سپیدار

قبل از ثبت نام در آزمون، خواهشمنداست به موارد زیر توجه فرمائید:

۱- نتیجه آزمون آنلاین بلافاصله اعلام می‌شود و متقاضیان باید در صورت قبولی برای بخش عملی ثبت نام کنند.

۲-گواهینامه در صورت قبولی در هر دو آزمون آنلاین و عملی به متقاضیان اعطا می‌شود.

۳-مراکز برگزاری آزمون عملی شهرهای تهران و مراکز استان ها می باشد.

۴– متقاضیانی که در نمایندگی‌ها فعالیت می‌کنند حتما می‌بایست نام نمایندگی خود را در مرحله عضویت در فیلد “نام نمایندگی” تکمیل نمایند در غیر اینصورت، گواهینامه مربوطه در سابقه نمایندگی درج نخواهد شد.

۵-افرادی که از طرف نمایندگی قبلا عضو شده‌اند حتما با مراجعه به پروفایل خود، نام نمایندگی را ثبت نمایند.

۶- هزینه شرکت در آزمون آنلاین ۵۰۰.۰۰۰ ریال و هزینه شرکت در آزمون عملی ۲.۱۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد. امکان پرداخت هزینه آزمون به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

 برای ثبت نام در آزمون از صفحه اول پرتال آموزش، به بخش دوره های آموزشی ویژه عموم (تهران) مراجعه، سپس از بخش عنوان دوره “آزمون عمومی آنلاین سپیدار” را جستجو نمایید. با زدن دکمه ثبت نام، در صورتی که قبلا در سایت عضو نباشید، وارد مرحله عضویت شده و اطلاعات خود را به دقت وارد نمایید. پس از آن می توانید ادامه مراحل ثبت نام را انجام دهید.

  • آن دسته از مخاطبینی که درگذشته در آزمون شرکت کرده و عضو سایت بودند نیز می توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
  • ثبت نام پرسنل سپیدار در این آزمون تنها از طریق سامانه کارکنان سازمان امکان پذیر می باشد:
  • برای ورود به سامانه کارکنان سازمان می توانید از دسترسی سازمانی خود استفاده نمائید.
  • برای ثبت نام به بخش،”درخواست آموزش” و سپس به “تقویم کلاس های آموزشی” مراجعه و عنوان آزمون عمومی آنلاین سپیدار را در بخش جستجو وارد نمائید.
  • پس از ثبت نام، راهنمای شرکت در آزمون برای متقاضیان ارسال خواهد شد.
  • متقاضیان در صورت وجود مشکل فنی در مراحل ثبت نام و در حین آزمون می توانند با واحد پشتیبانی الکترونیکی موسسه به شماره ۰۲۱۸۴۲۰۵۱۱۱ داخلی ۳ تماس حاصل فرمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، تیم کارشناسی موسسه به شماره ۰۲۱۸۴۲۰۵۱۱۱ داخلی ۲ ، آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان خواهند بود.

قابل ذکر است مهلت ثبت نام در آزمون تا تاریخ 12 آبان ، روز یکشنبه ساعت 10 خواهد بود و بعد از این تاریخ به درخواست‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای ورود به صفحه ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

از امتیازات دریافت گواهینامه عمومی سپیدار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱-دانشپذیران می‌توانند از این گواهینامه به عنوان شاخصی برای تسلط به نرم افزار سپیدار در فرایند جذب و استخدام نزد کارفرمایان استفاده نمایند.

۲- نمایندگان سپیدار می‌توانند، در فرایند ارتقا گرید نمایندگی آن را به عنوان یک امتیاز ارائه دهند.

۳- همکاران جدید سپیدار می‌توانند به عنوان پیش نیاز برای آزمون‌های تخصصی از آن استفاده نمایند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *