امکان یادآوری سررسید چک‌ها در نرم افزار دشت

امکان یادآوری سررسید چک‌ها در نرم افزار دشت


یکی از امکانات کاربردی که کاربران نرم افزار حسابداری به آن نیاز دارند، امکان اعلام سررسید چک و سایر اسناد مالی است. حجم زیاد فعالیت‌های مالی و حسابداری سبب می‌شود تا برخی از این سررسیدها فراموش شود و یا تاریخچه آن‌ها مورد ثبت و ضبط قرار نگیرد.

اما نرم افزار دشت این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا از سررسید چک‌ها چند روز قبل از موعد سررسید مطلع شوند. این ویژگی سبب می‌شود تا حسابداران دغدغه یادآوری سررسید اسناد مالی خود را نداشته باشند و با خیال راحت‌تری به سایر فعالیت‌های خود بپردازند.

آیا برنامه دشت امکان یادآوری سررسید چک‌ها را دارد؟

برای فعال شدن اطلاع از سررسید چک‌ها چند روز قبل از موعد سررسید، کافی است در نسخه پیشرفته دشت همکاران سیستم این عملیات را انجام دهید:

شما در ابتدا باید وارد فهرست نرم افزار دشت شوید. سپس این عملیات را انجام دهید:

  • گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • از منوی باز شده گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده تب عمومی را باز کنید.
امکان یادآوری سررسید چک‌ها در نرم افزار دشت
  • در انتها در صورتی که چک دریافتی و یا پرداختی در نرم افزار ثبت کرده باشید در کادر هشدار سررسید چک‌ها، می‌توانید از موعد سررسید پرداخت یا دریافت چک مطلع شوید.
امکان یادآوری سررسید چک‌ها در نرم افزار دشت

نرم افزار فروشگاهی دشت؛ بهترین نرم افزار برای مدیریت امور مالی فروشگاه شما

شرکت سپیدار سیستم با ارائه نرم افزار سپیدار و با شعار «ساده و پایدار» به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا شرکت خود را کاملا هوشمندانه مدیریت کرده و به امور اقتصادی رسیدگی کنند. نمایندگی‌های فروش و آموزش این شرکت در سراسر کشور در حال ارائه خدمات هستند و در رشد و توسعه کسب‌وکارها تاثیر قابل‌توجهی دارند. برای خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی دشت و سپیدار و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با شماره پشتیبانی 81022444 تماس بگیرید.