ماتریس کالا نرم افزار دشت

ماتریس کالا | امکان تعریف سریع کالای متغیر در فروشگاه با نرم افزار حسابداری دشت


اگر شما هم فروشنده هستید و حجم زیادی از کالا را دارید، ممکن است با مشکل تعریف کالاها در نرم افزار روبه رو شوید. معمولاً کالاها مشخصات و ویژگی‌های بسیار زیادی دارند که در تعریف کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مثال را ببینید:

«من فروشنده فروشگاه پوشاک هستم و تنوع کالاها بسیار بالاست چه راهی پیشنهاد می‌کنید تا بتوانم کالاهای فروشگاه را به سرعت تعریف کنم؟»

برای پاسخ دادن به این سؤال باید از ویژگی ماتریس کالا نرم‌افزار دشت صحبت کنیم. این نیاز به خوبی توسط امکان ماتریس کالا در دشت پاسخ داده شده است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید به‌راحتی تعداد زیادی از کالا را مطابق با سه مشخصه اصلی تعریف کنید.

برای تعریف ماتریس کالا در نرم افزار دشت چه دستورالعملی وجود دارد؟         

تعریف ماتریس کالا در نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

1 – ابتدا از منوی دشت اطلاعات پایه را انتخاب کنید و از منوی باز شده، ماتریس کالا را انتخاب کنید.

2 – در تب اطلاعات اصلی، کد، عنوان، واحد سنجش، قیمت فروش و درصد مالیات و عوارض را وارد کنید.

3 – در تب تعیین مشخصات الگو، سه مشخصه که می‌خواهید در عنوان کالاهایی که توسط ماتریس ایجاد می‌شوند باشند را به ترتیب انتخاب کنید و دکمه ایجاد کالا را انتخاب کنید. برای مثال (رنگ، سایز و برند)

4 – در تب کالاهای ایجاد شده مشاهده خواهید کرد که سیستم همه مقادیری که برای مشخصات کالاها وارد کرده بودید را با هم ترکیب و کالاهای شما به راحتی ساخته شده است.

5 – در صورت نیاز می‌توانید از دکمه کپی کردن کد کالا در بارکد استفاده نمایید تا به‌صورت یکجا برای کالاهای شما بارکد ایجاد شود.

ویژگی ماتریس کالا در کدام یک از نسخه‌ های نرم افزار دشت وجود دارد؟

تعریف ماتریس کالا در نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

تعریف ماتریس کالا برای محصولاتی که تنوع بالایی از نظر اندازه، رنگ و… دارند برای 10 نسخه دشت به صورت زیر است زیر است:

نسخهسطح
استانداردپیشرفته
عمومیدارد
سوپرمارکت دارد
پوشاک، کیف و کفشدارددارد
آرایشی و بهداشتیدارد
لوازم یدکی خودرودارددارد
ابزار و یراق آلات ساختمانیدارد
آجیل و خشکبار و قنادیدارد
کامپیوتر، موبایل و ماشین‌های اداریدارد
لوازم خانگیدارد
لوازم تحریردارد

نرم افزار فروشگاهی دشت | نرم افزار مدیریت فروشگاه شما

شرکت سپیدار سیستم با ارائه نرم‌افزار سپیدار و با شعار «ساده و پایدار» به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا شرکت خود را کاملا هوشمندانه مدیریت کرده و به امور اقتصادی رسیدگی کنند. نمایندگی‌های فروش و آموزش این شرکت در سراسر کشور در حال ارائه خدمات هستند و در رشد و توسعه کسب‌وکارها تاثیر قابل‌توجهی دارند. برای خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی دشت و سپیدار و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با شماره پشتیبانی 81022444 تماس بگیرید.